Proverna som togs senast hos veterinären såg bra ut allihopa så det var ju skönt iaf, Missia är ju rätt gammal ändå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även om det saknas en lag på vilken temperatur ett kontor ska ha så är en så låg temperatur inget du behöver acceptera.Nejdet får vara hur kallt som helst på ett kontor, har kollat upp det.
![]()
Vilka krav kan arbetstagare ställa på fungerande inomhusklimat och till vem ska man vända sig?Härliga 12 grader på kontoret
Dum fråga @ReykjavikJag hade kört mönster på mönster! Typ en blommig klänning tillTänker att den passar till typ allt!
![]()
Jag har förflyttat mig till ett annat hus på jobbet där det finns värme. Hoppas det kommer pellets till pannan snart@grodan21 Lider med dig. På mitt förra arbetet brukade det vara mellan 14-16gr. Dock så gjorde vår arbetsgivare otaliga försök till att få upp värmen. Vi fick in byggfläktar när det var som värst. Portabla element, de kikade på värmen i huset mm Hemskt.
Nu har jag det angenäma problemet att det blir för varmt på vinterhalvåret dvs för varmt för mina kollegor. JAG stormtrivs![]()
Sveriges veterinärförbund rekommenderar hel sövning med slutet andningssystem (intuberad och kopplad till tätt slangsystem) vid munåtgärder, för att förhindra att bakterier och plack mm åker ner i andningsvägarna. Det är dessutom mycket säkrare än bara sedering, inhalationsnarkos går att styra på ett helt annat sätt.
Att ta FORL-tänder kan kräva en hel del, allt beror på hur angripna tänderna är och vilka ränder det är. Smärtstillande brukar de i de allra flesta fall absolut få med hem.
En vecka? Du behöver vara sjukskriven länge.
Har så vansinnigt ont i huvudet att jag blir galen och ser ingenting pga glaskroppsavlossning i ena ögat och sudd i andra. Snart ger jag upp.![]()