Vad gör vi? Del XCV

Skulle bara ta en catnap när jag kom hem. Ligger orörlig fortf efter 1 h.
Tur att de hade julbordsbuffe på lunchrestaurangen. Finns noll energi att laga mat idag.
 
Var i skogen och röjt och regnade nästan hela tiden. Inget ösregn men ändå så blev dyngsur. Bytte sedan jacka, handskar och ny mössa men inte byxorna. Vilket var dumt för sen stod jag två timmar och blev kall såklart. Fick gå in innan kvällsfodringen och byta byxor ändå för stod inte ut att känna klibbiga iskalla ben längre.

Ja nu är jag inne, druckit te, flera koppar, två stekta ägg och en korv och har fått nån låsning i benet/rumpan, troligen ischias. Allt tack vare att spara några sekunder av att inte byta till torra byxor i tid :cool:
Trycker med en boll, ont men det borde släppa snart
 
Hur är det med jobb runt om då? du måste ju ha ett jobb du orkar med och mår bra av.
Ja det är ju ingen idé att överdriva mina kvaliteter om jag sen inte orkar med arbetet. Det finns väldigt mycket 3-skift men det är jag för gammal för.
 
Ja det är ju ingen idé att överdriva mina kvaliteter om jag sen inte orkar med arbetet. Det finns väldigt mycket 3-skift men det är jag för gammal för.
Treskift är ju verkligen jobbigt. Du har ingen chans att flytta hit igen? Hur är det med din mamma efter OP?
 
Hade en intressant ritt i morse. Intressant är verkligen ordet.
Även om turridningen följer samma rutin varje dag så är varenda ritt verkligen olika beroende på människorna som kommer och rider :)

Nu är det lugnet före stormen. Vi väntar på storm, åska, blixtar och dunder samt ösregn! Än så länge är himlen blå men jag vet hur fort det kan vända!
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
106 460
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 616
Senast: Scata
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
617
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp