Vad gör vi? Del XCV

Dragit på mig en dunderförkyldning. Vad hände med mitt immunförsvar :confused: jag som nästan aldrig är sjuk annars :(. Men var förkyld senast i höst och sen armen och nu igen kom skiten :down:

Ute snöar det.
 
Ja hon låg i en kista på ett podie i 4 dagar. När hon kom dit smyckade vi henne och alla tog farväl . Då såg hon rätt normal ut men då vi skulle elda upp henne efter 4 dagar var hon ingen skönhet längre då locket skulle av och vi tog adjö vi närmaste innan vi lyfte in kistan i krematoriet. Så var vi upp och kollade in när hon brändes .morgonen efter så var vi och rotade igenom askan för att hitta vissa benbitar till en liten urna och allt det andra åkte vi ner till floden och tippade i
Oj. Ja då förstår jag vad du menar. Vi kremerade min morfar också och sjösatte. Men då hade vi bara en liten ceremoni precis innan han gick in i ugnen och sen träffades familjen vid havet och slängde i lite rosor när han sjösattes.
 
Godmorgon!
Klättrat ner från loftet, dricker kaffe och snart bege mig ut för lite ärenden. Börjar redan tagga upp för kvällens middag med norrlandstema. Bla. kalixlöjrom ska införskaffas!

Undrar brw om ngn vet vad denna blomma heter? Är det en rosenskärm?

526B4706-BACD-417B-A5E5-8E256CC82304.jpeg
 
Fick hämta hem äldsta dottern från fritids pga magont. Hon får det ibland men vila och frisk luft brukar hjälpa så hon får vara nerbäddad i soffan största delen och så går vi ut en sväng på min lunchrast och motionerar hästar och hundar. Djur, frisk luft och vila brukar vara bästa medicinen :heart
 
På jobb med liten trött hund. Stackarn fick vara med i bilen i 2½h med olika kundbesök så när vi väl kom till kontoret vart det fullt ös medvetslös och nu har hon däckat i hundsängen. Lilla fislisan.

Ska om någon timme ut på kundbesök igen men det är ett roligt ett för de har en mops som hon kan leka med :D

Själv har jag öppnat en Celsius och försöker piggna till. Satans seg idag
 
Bråkar med DHL...
Jag blir så jävla, jävla less..
.

DHL är sämst! De har egenhändigt bestämt att vi ska åka 6 mil till vårt "närmsta" utlämningsställe för att hämta när vi förklarar att det inte ens är i samma stad och de har ett utlämningsplats 1 mil ifrån oss.

Sen försökte de pracka på ytterligare frakt för att det skulle skickas om. Vi anlitar inte dem på jobbet längre pga av alla fel som blivit
 
Ett jävla skitföretag. Vill man vänta på gods eller krångla . Alla skulle bojkotta dom
Ja.. Jag valde inte utan säljaren bokade..
Typ 7 ton hösilage. Som de nog kommer förstöra när de ska lasta om det..... Bråkade om att få det lastat på pallar, men det gick inte heller..
 
Herregud så förkyld jag är idag :arghh: är så glad över att jag har eget kontor, jag hinner verkligen inte vara hemma just nu..
 
DHL är sämst! De har egenhändigt bestämt att vi ska åka 6 mil till vårt "närmsta" utlämningsställe för att hämta när vi förklarar att det inte ens är i samma stad och de har ett utlämningsplats 1 mil ifrån oss.

Sen försökte de pracka på ytterligare frakt för att det skulle skickas om. Vi anlitar inte dem på jobbet längre pga av alla fel som blivit
Ja attityden är visst att man ska vara tacksam att man får betala dem för leverans..
 
Snart hemma efter jobbet. Har svinont i höftleden. När jag ringer till min Vc, så skickar dem mig till sjukgymnasten...
 
Väntar på brevbäraren. Jag har några paket som ska komma så jag vill helst ta emot dem själv. Men det kan dröja, igår kom brevbäraren först vid 16-tiden.
 
Samlar mig för att köra bil. Hittat kisse död, troligen påkörd, och ska åka och lämna honom för kremering och sen vidare till mamma några dagar. Sambon åkte såklart till jobbet igår.
 

Liknande trådar

Svar
522
· Visningar
27 835
Senast: Mineur
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 593
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 457
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp