Vad gör vi? Del XCV

Dock är det troligen sjukgymnastik du behöver. Jag åkte in på bår till akuten helt oförmögen att röra mig vid mitt diskbråck. Blev utskriven med smärtlindring, muskelavslappnande och remiss till sjukgymnastik. Utan sjukgymnastik hade jag troligen inte kunnat röra mig idag!
Jag får se vad läkaren säger idag

FB_IMG_1540818597434.webp

Bokat biobiljetter åt hela familjen. Vi ska se Bamse på juldagen :D Första gången yngsta dottern är på bio, hon har inte riktigt ro att se en hel film hemma så vi får väl se om en av oss får gå ut med henne eller om hon överraskar :p

utan att ha läst mer ingående undrar jag storligen hur man kan omkomma om man voltar med en polisbil. Den borde vara utrustad med airbag, polisen vara bältad etc.

Ska nog läsa på mer.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 021
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 548
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 979
Senast: Lyan
·
Tjatter Nu söker jag en bok på det mest kryptiska sättet nånsin eftersom jag bara kommer ihåg en enda grej från den, men det kan ju va så att...
Svar
2
· Visningar
512

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka