Vad gör vi? Del XCV

Nu är jag ledig till torsdag
Sprungit runt på ikea, Jula och Willys. Proppfullt med folk.
Satte ihop katternas nya klösträd. Få se om den duger i stället för möblerna

Somnade i soffan en stund, inte fel alls.

Funderar på vad vi ska äta när sambon kommer hem, kan tänkas att sambon har något bra förslag.

Kul att bli visad uppskattning ändå! :up:

-

Jag lagar andra hälften av årets julklappar. Hemmagjord granola. Personliga julklappar är förlegat. Här får alla samma sak enligt löpande band principen!

Ja det känns alltid trevligt!

Gud vad gott med egengjord granola :d Hur gör du den?

Håll dig borta från soffan!! :nailbiting: Jag har definitivt fastnat. Hade tänkt att jag skulle "julstäda" lite lätt men den planen verkar ha så att säga avtagit :angel: Överväger att eventuellt lägga mig och sova ett par timmar, men antar att detta skulle orsaka en viss dygnsförvirring :p
Jag lyckades hålla mig borta från soffan :banana: överväger dock att avsluta dagen nu och klockan är inte ens 18.00 :o

Soffan (och sängen!) är livsfarlig, jag har gått och lagt mig många gånger med tanken att jag bara ska vila en stund. Det brukar inte bli en stund, utan snarare resten av dagen :nailbiting:. Dygnsförvirringen märker jag tack och lov inte av så mycket, men det beror nog på att jag har en icke-existerande dygnsrytm :angel:

Jag lyckades hålla mig borta från soffan :banana: överväger dock att avsluta dagen nu och klockan är inte ens 18.00 :o

Soffan (och sängen!) är livsfarlig, jag har gått och lagt mig många gånger med tanken att jag bara ska vila en stund. Det brukar inte bli en stund, utan snarare resten av dagen :nailbiting:. Dygnsförvirringen märker jag tack och lov inte av så mycket, men det beror nog på att jag har en icke-existerande dygnsrytm :angel:

Haha min dygnsrytm är också helt fucked up. OCH jag överväger också att knyta mig! :o

Ja det känns alltid trevligt!

Gud vad gott med egengjord granola :d Hur gör du den?

Hittade ett recept på Elle som jag utgick ifrån och sen blev det lite vad jag hade hemna: havregryn, vetekli, hassel- och valnötter, sesam- och pumpafrön, kardemumma och kanel. Häller över en lösning med vatten, honung och olja och rostar i ugn. Ska peta ner lite torkad frukt också är tanken. Hoppas att det ska bli gott :)

Hittade ett recept på Elle som jag utgick ifrån och sen blev det lite vad jag hade hemna: havregryn, vetekli, hassel- och valnötter, sesam- och pumpafrön, kardemumma och kanel. Häller över en lösning med vatten, honung och olja och rostar i ugn. Ska peta ner lite torkad frukt också är tanken. Hoppas att det ska bli gott :)

Ah! Elle brukar ha jättebra recept! Det blir säkert gott! :)

Haha min dygnsrytm är också helt fucked up. OCH jag överväger också att knyta mig! :o
Haha då är vi två om att sakna dygnsrytm och därmed fundera på att hoppa i sängen typ nu :p men urgh vad irriterande, bara för att jag började tänka på att borsta tänderna, bädda sängen, byta om till pyamas osv blev jag pigg :confused:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 986
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 501
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
662
· Visningar
19 669
Senast: Blyger
·
Tjatter Nu söker jag en bok på det mest kryptiska sättet nånsin eftersom jag bara kommer ihåg en enda grej från den, men det kan ju va så att...
Svar
2
· Visningar
512

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka