Haha det hade väl varit nåt det? "åh vilken fin tarmvägg du har!"Spännande komplimangTack och lov har jag inte fått några kommentarer på insidan av min tarm vid koloskopi
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha det hade väl varit nåt det? "åh vilken fin tarmvägg du har!"Spännande komplimangTack och lov har jag inte fått några kommentarer på insidan av min tarm vid koloskopi
![]()
![]()
Haha det hade väl varit nåt det? "åh vilken fin tarmvägg du har!"![]()
De där jäklar grisarna skrämde slag på mig när jag skulle upp på toa på natten.Mitt pälsmonster anser att meningen med leksaker som låter, det är att så snabbt som möjligt döda just det som låter.
"Den här insidan var ju inte vidare snygg, vilken tur att du har ett yttre som väger upp!", bättre?Tja, fast i mitt fall hade doktorn ljugit som f-n då eftersom den inte är fin![]()
![]()
"Den här insidan var ju inte vidare snygg, vilken tur att du har ett yttre som väger upp!", bättre?![]()
Lite svartpeppar, lite vitpeppar, lite cayennepeppar, lite färsk vitlök och lite andra kryddor i maten hoppsan tur det fanns tinat rostbröd att dämpa branden i truten med.
Alla restauranggäster är nog glada att jag inte satsat på en karriär som kock.
/hallonsaft som skulle kunna bränna en kastrull med tevatten och även tina upp en isbit i micron för den är för kall.
Vårt pälsmonster gillar när det piper. Hon vill gärna visa husse och matte sitt byte. Hon vill gärna visa vääääldigt nära ansiktet....Mitt pälsmonster anser att meningen med leksaker som låter, det är att så snabbt som möjligt döda just det som låter.
Jag har lunch och sitter och skriver snuskiga meddelanden![]()
![]()
Hurru du du, lägg ut dom här så vi alla kan ta del av dem!Läge för att ge bort ett par kalsonger? Jag kan PM:a länk till några som är väldigt sexiga
![]()
![]()
![]()
Hurru du du, lägg ut dom här så vi alla kan ta del av dem!![]()