Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite svartpeppar, lite vitpeppar, lite cayennepeppar, lite färsk vitlök och lite andra kryddor i maten hoppsan tur det fanns tinat rostbröd att dämpa branden i truten med.
Alla restauranggäster är nog glada att jag inte satsat på en karriär som kock.

/hallonsaft som skulle kunna bränna en kastrull med tevatten och även tina upp en isbit i micron för den är för kall.

Lite svartpeppar, lite vitpeppar, lite cayennepeppar, lite färsk vitlök och lite andra kryddor i maten hoppsan tur det fanns tinat rostbröd att dämpa branden i truten med.
Alla restauranggäster är nog glada att jag inte satsat på en karriär som kock.

/hallonsaft som skulle kunna bränna en kastrull med tevatten och även tina upp en isbit i micron för den är för kall.
:rofl:

Seg segare, snurrfian... :angel: Nåja jag försöker förstå mig på jamber, trokéer och annapester, jag förstår teorin bakom men det är lögn i helvete att vara säker på när det är betonat eller obetonat. :arghh: Jag har hämtat in ved också och eldar lite! :angel: Sonen ligger och hostar och tycker synd om sig själv, dottern bestämde sig för att hoppa över Prison Iland i efm och istället plugga för NO prov :up: Faktiskt helt utan att jag hade sagt varken bu eller bä, rätt nöjd med att hon prioriterar skolan!:heart

Är fortfarande lite onyttig på Aliexpress (men jag har jobbat också). Man får väldigt konstiga förslag när man letar efter sidentröjor av herrmodell kan jag säga... :nailbiting:

SIF-Men-s-Sexy-Bikini-Thong-Underwear-Smooth-Long-Bulge-Pouch-Shorts-Brief-JAN-28.jpg_640x640.jpg

Jag skickade den till särbon och sa att jag hittat nya kläder åt honom, vilken färg ville han ha? :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 500
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 201
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka