Haha det hade väl varit nåt det? "åh vilken fin tarmvägg du har!"![]()
+ @athena_arabians
Min tandläkare en gång "Du har sån perfekt anatomi"
Jag "
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha det hade väl varit nåt det? "åh vilken fin tarmvägg du har!"![]()
Omg vad vackra tavlor!![]()
ska försöka få upp tavlorna.
Gör onyttiga saker, dvs jobbar inte. Jag blev fånigt förtjust i dessa:
![]()
![]()
![]()
Det där måste vara svårt misstänker jag - som inte ens reflekterat över att kan vara ett problem för vissa...Okej finns det något enkelt sätt att lära sig se vilka stavelser som ska vara obetonade och vilka som ska vara betonade i dikter? Jag håller på att bli tokig, jag hör/känner inte rätt en enda gång, det lutar snarare åt att när jag tycker att det är en betonad stavelse så är det en obetonad och tvärsom fast inte tillräckligt så att jag kan vända på det. Jag håller på att bli grinfärdig, annat kan jag plugga in utan några som helst problem men här slår det tvärstopp för mig, jag känner mig som när jag började första klass, kunde läsa flytande men fick gå på "läshjälp" för att jag inte begrep mig på ljudning, det gör jag fortfarande inte men lärarna gav upp när jag läste kapitelböcker utan problem men fortfarande inte kunde ljuda.![]()
Finns många fina där .Kanske läge att lägga en beställningBara att gå in på Ali och söka på "Men's Sexy Bikini Thong Underwear Smooth Long Bulge Pouch Shorts Brief"Jag tar dock inget som helst ansvar för ev trauma
![]()
Visst är den braÅh idag är jag kär i tns apparaten
Satan vad ont jag har
Men nu är det beställt tid till sjukgymnastiken
Jag har rätt dålig koll på det fonetiska skrivsättetDet där måste vara svårt misstänker jag - som inte ens reflekterat över att kan vara ett problem för vissa...
Har du fått lära dig att tyda det fonetiska skrivsättet? Det brukar ju vara det man använder när man är osäker på uttal och betoningar på ord. Men om det är någon hjälp vid just dikt-läsning har jag ingen aning om![]()
Äter chips till lunch. Så går det när man inte kan stå för att laga mat eller äta matlåda vid diskbänken. Men potatis är godkänd lunch även i friterad, knaprig form. Typ.