Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör onyttiga saker, dvs jobbar inte. Jag blev fånigt förtjust i dessa:

s-l500.jpg

Star-Wars-Wall-Sticker-Dark-Light-Side-Switch.jpg

:D

Det går bra så länge du inte behöver bromsa, svänga eller öka farten! Prova att byta plats på däcken istället för se om de ändrar karaktär.
Tja det slutar nog med att du inte behöver oroa dig för vibrationerna iaf.:crazy:

Men precis! Alltså, skulle det vara isfritt till 100% = Fine! Men nu, nåväl.. vi får väl avvakta tills det blir läge att byta däck på riktigt.

Vi skulle ju mest bara kunna prova att sätta däcken i fram bak och tvärtom bara. Konstigt nog så fungerade allt felfritt förra säsongen, då vi köpte dessa däck nya.

15-17 var det visst PostNord skulle leverera :banana: Har bara fått avisering för tre av paketen, men står att alla fyra är lastade och utkörningen påbörjad. Ligger tre leksaker däri som en viss hund kommer att älska... ångrar mig redan, köpte en sån rosa gris som nöffar.

Hemma igen. Ingen skelettskada, läkaren sa till och med "du har faktiskt ett VÄLDIGT fint skelett!!" :rofl:.
Foten är lindad, jag är beordrad högläge och ska använda kryckor tills jag kan gå utan. Det kommer bli väldigt spännande att köra ut till stallet och hämta hästen i stor hage ensam på lördag, men det är väl lika bra att han vänjer sig vid kryckor för det lär inte bli första gången han får se sånna ;)

Hemma igen. Ingen skelettskada, läkaren sa till och med "du har faktiskt ett VÄLDIGT fint skelett!!" :rofl:.
Foten är lindad, jag är beordrad högläge och ska använda kryckor tills jag kan gå utan. Det kommer bli väldigt spännande att köra ut till stallet och hämta hästen i stor hage ensam på lördag, men det är väl lika bra att han vänjer sig vid kryckor för det lär inte bli första gången han får se sånna ;)

Spännande komplimang :D Tack och lov har jag inte fått några kommentarer på insidan av min tarm vid koloskopi :up: :rofl:

Nyligen tillbaka från Stockholm. Hade totalt förträngt att jag hade körlektion idag klockan tio i tolv och det var alldeles för sent att avboka när jag kom på det. Klockan på väckning kvart i fyra - tidig kväll men kunde inte sova en blund. Sedan på väg i fyra timmar med en halvtimmes lur här och var. Sitter nu och funderar på om jag ska sova en halv timme eller inte. Antagligen inte, eftersom jag inte kommer att kunna somna innan det är dags att vakna. Sjukt irriterad på körskolan just nu. Ska se om jag kan skjuta upp provet lite till utan att min teori ryker.

Underbar förutsättning för att kunna fokusera och koordinera bedömning och reaktionsförmågan idag. Känner starkt att det nog vore bra med ett litet uppehåll. Jag blir så frustrerad över att jag inte tycker att vi kommer längre. Behöver verkligen någon som skulle kunna köra och köra med mig. Måste klura lite mer på det. Gaaah, jag vill bara sova inte backa och parkera och komma ihåg döda vinkeln vid körfältsbyte. :banghead:

15-17 var det visst PostNord skulle leverera :banana: Har bara fått avisering för tre av paketen, men står att alla fyra är lastade och utkörningen påbörjad. Ligger tre leksaker däri som en viss hund kommer att älska... ångrar mig redan, köpte en sån rosa gris som nöffar.

Mina grabbar har lyckats göra två grisar nöff-fria under sin livstid så du hinner kanske inte få hjärnblödning på det ;)

Mitt pälsmonster anser att meningen med leksaker som låter, det är att så snabbt som möjligt döda just det som låter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 483
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 200
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka