Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Matat ponnyer.
Måste nog börja väga höet igen, balarna tar slut misstänkt snabbt :angel:

Ätit en banan. Tagit av linserna och ska titta färdigt på Masterchef USA. V bökar runt och sparkas, bra för att dämpa oron!

Sambon är på stan med sina kusiner, får bli sista gången innan V föds. Visst finns det taxi men njäe. Djuren behöver dessutom förberedas innan i åker in (mat och vatten osv) så de klarar sig ett dygn i värsta fall.

Får ont i ögonen, Överdoserat på dejting sida. SÅ MÅNGA FANTASTISKA KVINNOR! Hjälp jag tror jag har någon typ av ångest. jag menar när det finns så många som är singel som inte vill vara det! Vad är det för fel på männen?

Får ont i ögonen, Överdoserat på dejting sida. SÅ MÅNGA FANTASTISKA KVINNOR! Hjälp jag tror jag har någon typ av ångest. jag menar när det finns så många som är singel som inte vill vara det! Vad är det för fel på männen?

Åh. Läs dejtingtråden så blir det glasklart.
Skulle aldrig i helvete dejta igen utan att få minst tre bra referenser på personen i fråga.

Ska strax ut med valpen. Jag hoppas att jag inte väcker mig klockan 6 imorgon bitti.
Gav honom mat lite senare idag för att eventuellt vinna några minuter imorgon bitti!:D

Åh. Läs dejtingtråden så blir det glasklart.
Skulle aldrig i helvete dejta igen utan att få minst tre bra referenser på personen i fråga.
Där fick du mig att streckläsa den tråden, tackar för jag kommer natta senare än jag hade tänkt :o
Misstänker att det blir en läsning med skräckblandad förtjusning och blåmärke i pannan efter att bankat huvudet i väggen några gånger.

Snacka om att det blev rörigt innan jobbet i dag, bilen jag lånat under tiden min är hos bilmeck startade plötsligt inte är jag skulle åka till jobbet :eek: så jag fick låna en bil av grannen :bow:
Nu har jag landat efter jobb, fått hem min pärla och släppt in hästarna. Bilen rullar fint nu :up: bara en felsökning och lagning kvar nu men den kan vänta lite. :)

Blåmärkena börjar bli för många redan så får nöja mig med några sidor ikväll bara. :yuck::turd::banghead:
Nu ska jag gå till frysen och hämta is ovh lägga på pannan, mina elaka tankar om @Hyacinth är ganska grymma just nu. :angel:

Dags att sova. Imorgon är det clinic på flyinge, för Chris Burton (fälttävlan). Får se hur det är. Ska hålla på mellan 10-18 :eek: men vi sa att är det tråkigt åker vi i nån paus och gör nått annat :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 596
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 220
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 381

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka