Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
2 km simning på 56 minuter och 8 sekunder. Helt ok. Försöker hålla ett tempo av 7 minuter på 10 längder och det lyckades jag ju nästan med idag. Hade jag fått fortsätta bara själv på min bana som jag var de första 50 längderna hade jag nog klarat det. :laugh:
Och så måste jag säga att jag är tacksam över mina simlärare som jag hade som barn som verkligen nötte in rätt bentagsteknik i oss. Ser så många som kämpar med dålig teknik när dom simmar.

Jag fick reklam om att byta köksluckor och få 15% rabatt, och för en gång skull var luckorna i reklamen snygga. Att byta köksluckor är något jag tänkt på så jag kikade in på företagets hemsida. Men vad faen. Det är nog inte vettigt att ta den kostnaden nu. Eller?

Superhärlig ridtur i snö och solsken. Ponnyn var pigg och glad så vi njöt nog båda två. Har därefter handlat mat och just nu gör jag matlådor inför kommande vecka.
Ska nog ringa mormor och fråga om hon vill ha besök typ på torsdag. Jobbar bara måndag till onsdag så då får vi passa på att åka söderut för att hälsa på :)

Zelma ser definitivt värre ut idag. Jag har skickat bilder till veterinären och väntar på att hon ska titta på dem. Väntar med hästarna för jag tror att jag och lilltjejen får ut och åka en sväng :cry:

Mumsat pepparkakshuset från i julas :d . Lite för mycket tror jag, blev halvt illamående :p
Sov över hos mamma i natt då det blev så sent från jobbet så stannade till på Granngården på vägen hem och köpte sju påsar med fröer.

1 mils promenad avklarad, tror jag träffat halva bygdens hund o hästägare och sett det konstigaste ekipaget på kanalen,bil med släp :eek::confused:
Tänkte stanna kvar ute när jag kom hem men molnen täckte solen och det började blåsa sista 2km och jag var optimist när jag klädde mig för att gå ut,så nu stannar jag inne,värmer upp mig och tar en kaffe med sista lussebullen.:d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 621
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 221
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka