Och nu hörde ägaren till Pinnen av sig och sa att hon inte kan hämta henne imorgon. Antar att jag får köra hem henne innan vi hämtar Aramis. Ibland blir jag bara så less...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och nu hörde ägaren till Pinnen av sig och sa att hon inte kan hämta henne imorgon. Antar att jag får köra hem henne innan vi hämtar Aramis. Ibland blir jag bara så less...
Och så måste jag säga att jag är tacksam över mina simlärare som jag hade som barn som verkligen nötte in rätt bentagsteknik i oss. Ser så många som kämpar med dålig teknik när dom simmar.2 km simning på 56 minuter och 8 sekunder. Helt ok. Försöker hålla ett tempo av 7 minuter på 10 längder och det lyckades jag ju nästan med idag. Hade jag fått fortsätta bara själv på min bana som jag var de första 50 längderna hade jag nog klarat det.![]()
Vill du ha den stora? Jag kan ge dig ett ex av den stora då den blev lite skadad i hörnet.Omg vad vackra tavlor!
*kär*
Håller tummarna att ni slipper åka.Zelma ser definitivt värre ut idag. Jag har skickat bilder till veterinären och väntar på att hon ska titta på dem. Väntar med hästarna för jag tror att jag och lilltjejen får ut och åka en sväng![]()