@Hyacinth En matprodukt, inte en frukt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Hyacinth En matprodukt, inte en frukt
Ibland är du ovanligt charmig kära @cili, du har precis lagt nivån på denna dag så jag tror jag ska krypa under en sten och gömma mig@Hyacinth En matprodukt, inte en frukt. Och efternamnet låter inte som en sådan på riktigt, det var en grov felstavning på ett brev
![]()
Haha du får skylla dig själv som berättade om detIbland är du ovanligt charmig kära @cili, du har precis lagt nivån på denna dag så jag tror jag ska krypa under en sten och gömma mig
Puss på dig sötis nej fel puss på dig din chokladpudding.![]()
Du är en skafferiprodukt, jag är en kallsint sak mycket bättre råvaror juHaha du får skylla dig själv som berättade om det
Och du ser, nu är jag också en matprodukt! (eller ja, det har jag ju varit tidigare också, när det fanns en godis med samma namn som mitt efternamn)
Men en mycket efterlängtad skafferiprodukt!Du är en skafferiprodukt, jag är en kallsint sak mycket bättre råvaror ju![]()
Huh! sånt är hemskt men vad nöjd man blir när personen kommer äntligen och man kan andas ut lite.Vikarien kom inte imorse. Trodde jag skulle bli knäpp.
Men det var tack och lov bara en försovning.
6,5 timme kvar.
Jag är glad att pappa ska hjälpa oss och vi har pengarna från en bilförsäljning!Ja det är en skräckblandad förtjusning! Har en tendens till katastroftankar så i min värld har jag redan blivit nekad lån, lurad av elaka hantverkare och lämnats ståendes med typ en vask och cementgolv![]()
Ja. Oftast när man ringer efter vikarier så svarar ingen heller, så det kan ta sån jäkla tid att få in någon (oftast en ordinarie som får hoppa in mot övertid). Förra helgen ringde de 21 vikarier. Ingen svarade. En gång ringde de 35 vikarie, tre svarade. Och jag är på den körigaste avdelningen, kan lätt ha haft 50 larm när det blir förmiddag.Huh! sånt är hemskt men vad nöjd man blir när personen kommer äntligen och man kan andas ut lite.
Känner igen det där när jag jobbat som samordnare.Ja. Oftast när man ringer efter vikarier så svarar ingen heller, så det kan ta sån jäkla tid att få in någon (oftast en ordinarie som får hoppa in mot övertid). Förra helgen ringde de 21 vikarier. Ingen svarade. En gång ringde de 35 vikarie, tre svarade. Och jag är på den körigaste avdelningen, kan lätt ha haft 50 larm när det blir förmiddag.
Jag är lite orolig för min Zelma som är hemma med stygn borta. Nu har jag pratat med distriktaren (hon opererades på deras klinik) och så fort jag kommer hem ska jag ta kort och skicka. Behövs det öppnar de upp och sätter nya stygn på henne. Tycker inte om att vara hemifrån när djuren inte mår hundra![]()
![]()
Jag är lite orolig för min Zelma som är hemma med stygn borta. Nu har jag pratat med distriktaren (hon opererades på deras klinik) och så fort jag kommer hem ska jag ta kort och skicka. Behövs det öppnar de upp och sätter nya stygn på henne. Tycker inte om att vara hemifrån när djuren inte mår hundra![]()
![]()