Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck. Jag vaknade av mig själv i god tid men kom inte upp ur sängen. Så jag hann varken med en dusch eller riktig frukost. Jag har inte ens orkar klä på mig men nu är det dags att starta datorn och börja jobba.

Jag har fått influensa :arghh:
Knappt sovit alls i natt, bara hostat och känt mig genomusel.
Huden är som på en brännskadad, gjorden så ont att ta på uniformen när jag skulle ner till tåget.
Nu försöker jag bara överleva hemresan så jag kan komma hem till min egen säng.

Jag har fått influensa :arghh:
Knappt sovit alls i natt, bara hostat och känt mig genomusel.
Huden är som på en brännskadad, gjorden så ont att ta på uniformen när jag skulle ner till tåget.
Nu försöker jag bara överleva hemresan så jag kan komma hem till min egen säng.

Stackare :( Jag fick influensa "light" eftersom jag är vaccinerad men det var illa nog. Hoppas du kryar på dig snabbt :)

Mamma ringde mig kl 6 i morse "oj väckte jag dig, jag trodde det var mitt på dan för jag ju varit uppe så länge" O_o:banghead:
Trött som en gnu, både pga av den något för tidiga väckningen och helgens Roadtrip. Funderar på måla extra ögon på ögonlocken och tejpa fast mig i kontorsstolen :rofl:

Det snöar o jag har inte sovit i natt så jag är lite såsig i huvudet. Skall snart till biståndsbedömaren angående förlängd färdtjänst.

Sovit så himla dåligt men nu är jag på väg till jobbet. Ska ha en pitstop hos bm först bara.
Lyxmåndagar med sovmorgon haha

Relativt snappt ska det gå, Har kommit över sorgen nu och vågar titta ut och skapa nya bekantskapskretsar. (Folk försvinner när en relation tar slut). Så dagen första mål är frukost! Sedan kommer jag att försöka hitta en trevlig frisör (eller motsvarande) och fixa håret. Och eftermiddagen kommer spenderas i Liljeholmens C. Så får man se vad Vasastan har att erbjuda en måndag kväll.
Men Tranan, är du tillbaka? Det är ju hundra år sedan du var här. Eller rättare sagt åtta, ser jag på din profil.

Så kul! :bump:

Morgonen har flutit på bra och frukosten smakar ovanligt bra. Ligger lite före min planering då min snälla sambo följde med och roddade stallet i morse. Tror jag ska slösa 20 min på en slummer i soffan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 56 57 58
Svar
1 158
· Visningar
42 488
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 182
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka