Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas inte det blir nån värre då
Mysigt! Hög mysfaktor med brasa denna årstiden(har ingen själv dock...)
PottermoreMja, barnbok skulle jag inte kalla det. Ungdom som funkar även för vuxen snarare. Det finns en stor fandom och massor utöver böckerna på tex pottermore.com
Vår värmekälla så fryser typ ihjäl utan![]()
Jag har fått influensa
Knappt sovit alls i natt, bara hostat och känt mig genomusel.
Huden är som på en brännskadad, gjorden så ont att ta på uniformen när jag skulle ner till tåget.
Nu försöker jag bara överleva hemresan så jag kan komma hem till min egen säng.
Eller hur! Jag kan fastna där i timmar!Pottermore![]()
Men jag är så kärOm du är snäll och släpper ditt hårda grepp om Mr J.Blund så kan jag ta över ansvaret om honom ett tag. Mooooorgon på dig nu @EmmaW vet jag![]()
Det snöar o jag har inte sovit i natt så jag är lite såsig i huvudet. Skall snart till biståndsbedömaren angående förlängd färdtjänst.
Men Tranan, är du tillbaka? Det är ju hundra år sedan du var här. Eller rättare sagt åtta, ser jag på din profil.Relativt snappt ska det gå, Har kommit över sorgen nu och vågar titta ut och skapa nya bekantskapskretsar. (Folk försvinner när en relation tar slut). Så dagen första mål är frukost! Sedan kommer jag att försöka hitta en trevlig frisör (eller motsvarande) och fixa håret. Och eftermiddagen kommer spenderas i Liljeholmens C. Så får man se vad Vasastan har att erbjuda en måndag kväll.