Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rättegången tog slut redan till lunch :mad: Nåja, jag kan iaf rida ut i dagsljus och på rättegången fick jag träffa en av mina favoritkollegor från tidigare arbetsplats i myndigheten :)

Här har det snöat oavbrutet sen i morse även om det bara flyger runt några flingor just nu. Marken är snötäckt och vi ska minusgrader hela veckan. Tyvärr är det isfläckar under så någon ridning lär det inte bli :down:

Nu ska jag iväg och hämta Zelma som varit hos vet sen i morse för kastrering, vaccinering och id-märkning.

Sitter å fryser för jag inte har eldat på ett par timmar och borde gå ut med hundarna och har fortfarande ont på höger sida om magen :confused:

Nu är Zelma hemma. Hon är lite groggy men verkar må bra. Killarna är bekymrade för henne och kollar till henne då och då :heart

Tidigare idag var jag hos gynekologen. Jag har haft cellförändringar (blev opererad för några år sen) igen och äter medicin för att få dem att försvinna. Han körde upp ett rör i livmodern och det var inte skönt :nailbiting:
Nu hoppas jag bara att alla tester kommer tillbaka och visar på att jag är frisk igen.

Sitter i blöjförrådet och funderar på om jag ska gå ut och jobba, eller få hem. Kärringen är kvar fastän min samordnare sa att hon inte skulle vara det.

Fan vad less jag blir, om nu människan är intresserad för han väl fasen visa det också. Men nej, tror han verkligen att jag är intresserad av någon som bara, verkligen bara skriver om det på fb men när man väl träffas händer ingenting. :meh: Skulle inte tro det nej

Hemma från jobbet. Det gick nog bättre än väntat faktiskt. Hann dessutom motionera hundarna på lunchen, så nu när jag jobbat klart kan jag vila :D Imorgon ska jag klara mig själv på jobbet en hel del, men det känns faktiskt som om det kommer gå bra (vilket jag ska påminna mig om imorgon när jag vaknar och är nervös...)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 58 59 60
Svar
1 181
· Visningar
43 424
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 189
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka