Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer nog lösa sig, du får lära honom att den inte är farlig och ge det tid.Köpte en spegel i går. En helkroppsspegel. Ställde den i hallen och först idag tog jag fram den.
Valpen skulle gå ut till köket, upptäcker sig själv i spegeln och börjar skälla och morra hysteriskt för att sen kissa på sig och springa till mig och gömma sig.
Åh vad jag känner och kände mig elak! Han har ju aldrig sett sig i en spegel förut, så han är fortfarande (trots att det gått typ 2,5 timmar) väldigt skeptisk stackarn!![]()
Ja, jag vet ju det också, men det är mamma-hjärtat som får så dåligt samvete!Det kommer nog lösa sig, du får lära honom att den inte är farlig och ge det tid.![]()
Ta det lugnt. Det hjälper inte att stressa upp sig, då blir alla andra stressade också. Det ska se ut som och verka som att du har full koll på allt även om så inte är falletSedan löser man problemen när de kommer
Så är det alltid när jag jobbar typ![]()
Äsch, övning ger färdighet. Jag har själv tyckt vissa saker varit superläskiga innan jag fått öva och öva.Ja, jag vet ju det också, men det är mamma-hjärtat som får så dåligt samvete!
Nu vågar han i alla fall gå förbi spegeln utan att morra åt den!
Ja herrejösses ja. Nu är spegeln när, så det är bara att gilla läget. Att ta bort den framkallar ju bara ännu sämre vibbar för honom.Äsch, övning ger färdighet. Jag har själv tyckt vissa saker varit superläskiga innan jag fått öva och öva.
Valpen dog eller skadades inte, så kör hårt, jättepositivt att han vågar gå förbi nu.![]()
Precis. Det kommer nog bara bli bättre nu.Ja herrejösses ja. Nu är spegeln när, så det är bara att gilla läget. Att ta bort den framkallar ju bara ännu sämre vibbar för honom.
Aramis? Vem är det? *nyfiken*Nu är Pinnen hemma hos sig igen och Aramis har installerat sig här hemma. Det blev kärlek vid första ögonkastet mellan Annie och Aramis
Jag är helt slut och ska snart iväg för att jobba natt. Får slänga mig i soffan och försöka vila lite innan.