Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försåtsminering med paintballbomber? :up:

Dessutom behöver man inte skjuta på dem utan "öva" mot ladugårdsväggen :angel: Eller sätt upp den här skylten så den syns väl:
productmockup

:D
Någon kan bli kränkt med en sådan skyllt nu när dom flesta är så lättkränkta !
Såg en annan kul och det stod typ .Här vaktar en dubbelpipig hagelbössa 5 dagar i veckan vågar du ta reda på villka ! ungefär minns inte ordagrant

Någon kan bli kränkt med en sådan skyllt nu när dom flesta är så lättkränkta !
Såg en annan kul och det stod typ .Här vaktar en dubbelpipig hagelbössa 5 dagar i veckan vågar du ta reda på villka ! ungefär minns inte ordagrant

Hehe, särbon har flera sådana skyltar uppsatta (några har han fått av den bättre hälften :angel:). Blir någon kränkt är det skitenkelt, bara att svänga ut på 92:an igen :idea:

Den här kanske?
229ac73352cc33de5b8963c2f58d189c.jpg

Nu svängde en bil till in ! Får försöka få fart på svt play på tvn innan kl 12 .Var hittar man dessa skyltar .Ska köpa en !

Blev fynd! Tallrikar (2 sort), 8 vanliga, 8 små djupa, 8 små tallrikar, 1 "pizzatallrik" och 4 stora djupa, i vitt och grön med blad mönster :) det plus 3 pack presentpapper och en förp stora värmesystem med doft för 397 kr :up::up: har letat nytt porslin ett tag, inget fel på mina gamla tallrikar men haft dom sen jag flyttade hemifrån första gången när jag var 15 typ, så ville förnya det :)

Är lite förbryllad över min kropp, sjukade mig i torsdags kväll pga feber, men sen har det liksom inte blivit mer, förutom total såshjärna som fortfarande håller i sig. O_o Partner hävdar att det var en längre tids stress som tog sig uttryck men fan vet... Suck, mycket lättare med influensa... Vad säger jag nu liksom, "hej, jag är typ utmattad", blir nog populärt såhär i personalbristens tider :meh:

Och så måste jag säga att jag är tacksam över mina simlärare som jag hade som barn som verkligen nötte in rätt bentagsteknik i oss. Ser så många som kämpar med dålig teknik när dom simmar.
Var det! :)
Jag avskyr att simma, har aldrig fått in rätt teknik, utan känner mig som en simmande stämgaffel i vattnet. Så kan det gå när man går på simskola i en iskall j-a tjärn i början på juni, i dalarna. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 650
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 238
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 580
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka