Nästan lockande! Men vi ska åka till tippen med en massa skräp på efm så jag får nöja mig med det.![]()
Utmärkt prokrastinering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästan lockande! Men vi ska åka till tippen med en massa skräp på efm så jag får nöja mig med det.![]()
Vad bra att dom kollade upp det så snabbPrecis pratat kort med en vän som var hysteriskt chockad, en nära ven till henne (som jag inte känner men hört talas om i många år) har helt oväntat avlidit och jag hade inte tid att prata, dumma tvättstuga.
Känner mig hemsk men ska ringa så fort jag bara kan, fick henne att andas och påminde om att hon behöver äta och dricka.
Elen hemma är kolllad @åke och @ainasoja, tydligen plasten i ramen runt tyckknappen som lät ordentligt samtidigt som lampan gick sönder, inga elfel och jag känner mig såå dumförklarad men ramen är fixad så nu är det väl som det ska igen då.
Han som var här och kollade tyckte inte alls det var såå konstigt att jag reagerade för det lät verkligen mysko, lustiga prylar ibland.
![]()
Ja tror inte dem vill riskera en brand till, vore ju trist.Vad bra att dom kollade upp det så snabb
Precis pratat kort med en vän som var hysteriskt chockad, en nära vän till henne (som jag inte känner men hört talas om i många år) har helt oväntat avlidit och jag hade inte tid att prata, dumma tvättstuga.
Känner mig hemsk men ska ringa så fort jag bara kan, fick henne att andas och påminde om att hon behöver äta och dricka.
Elen hemma är kolllad @åke och @ainasoja, tydligen plasten i ramen runt tyckknappen som lät ordentligt samtidigt som lampan gick sönder, inga elfel och jag känner mig såå dumförklarad men ramen är fixad så nu är det väl som det ska igen då.
Han som var här och kollade tyckte inte alls det var såå konstigt att jag reagerade för det lät verkligen mysko, lustiga prylar ibland.
![]()
Försöker skriva ett personligt brev.. jag HATAR att skriva personligt brev...