Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltid farligt, kon kanse inte gillar att man är så närgången.Tydligen farligt att dricka mjölk nu åxo enligt expressen
Mjölk är för barn.Tydligen farligt att dricka mjölk nu åxo enligt expressen
Ja Ja Vet du hatar mjölkMjölk är för barn.![]()
Såna är roliga... makens moster ringer lite nu och då och talar om att svärmor verkar lite förvirrad, nähä det menar du inte, vi som lyckades få in henne på demensboende när hon var så frisk. När vi flyttade svärmor så samma tant att vi gjorde det för att få ut arvet, eftersom alla dog inom 3 mån på boenden. Hade vi inte slitit så hårt för att få in henne för snart två år sedan hade hon nog dött vid det här laget. Hon glömde att äta och gick vilse nästan dagligen på slutet.Just suttit en timme i telefon med min moster. Tror inte jag pratat i telefon med min moster på +15 år
Trodde det hänt något med nån av morbröderna (som jag inte träffat på över 20 år) men hon ville bara ringa och säga att mamma börjar bli lite snurrig
NÄÄÄÄ, menar du det har jag inte märkt![]()
![]()
ypperligt tillfälle att rensa ut bland alla kläder alltsåNackdel med ovanstående: Jag har nu fullt med kläder i sängen eftersom byrån såldes fortare än jag räknat med.
Fördel med ovanstående: Jag måste nu vackert packa ner dom där kläderna inför flytt vare sig jag vill eller inte.
Låter jättejobbigt. Styrke Kramar om du vill ha dom.Jag har börjat dricka mina pulvershakes. Jag tänker "konstant" på mat/fikabröd eller annat gottOch då är jag bara inne på dag två
![]()
Alltså jag är nog gnälligare än vad jag borde varaLåter jättejobbigt. Styrke Kramar om du vill ha dom.