Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi irriterade visst en kassörska idag, barnen och jag :p 8 åringen fick 7 kr i handen till en godispåse, visade att han skulle stoppa i mynten i automaten i kassan. Det bara lös "men bli klar någon gång då!" om kvinnan i kassan. :confused: Stressade dock inte på sonen utan lät honom betala i lugn och ro, han är som sagt bara 8 år och så speciellt lång tid tog det inte för honom att peta i de där kronorna. Hon sade dock ingenting och brukar vara trevlig så hon hade väl en dålig dag

Just suttit en timme i telefon med min moster. Tror inte jag pratat i telefon med min moster på +15 år O_o
Trodde det hänt något med nån av morbröderna (som jag inte träffat på över 20 år) men hon ville bara ringa och säga att mamma börjar bli lite snurrig
NÄÄÄÄ, menar du det har jag inte märkt :confused::confused::confused::confused: :cool:
Såna är roliga... makens moster ringer lite nu och då och talar om att svärmor verkar lite förvirrad, nähä det menar du inte, vi som lyckades få in henne på demensboende när hon var så frisk. När vi flyttade svärmor så samma tant att vi gjorde det för att få ut arvet, eftersom alla dog inom 3 mån på boenden. Hade vi inte slitit så hårt för att få in henne för snart två år sedan hade hon nog dött vid det här laget. Hon glömde att äta och gick vilse nästan dagligen på slutet. :crazy:
Nu är hon är hon visserligen ännu sämre än när vi flyttade henne men hon får god omvårdnad, mat och mår bra i övrigt.

Jag har börjat dricka mina pulvershakes. Jag tänker "konstant" på mat/fikabröd eller annat gott :meh: Och då är jag bara inne på dag två :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 72 73 74
Svar
1 470
· Visningar
52 914
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 632
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka