Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lite så att jag känner igen mig själv med djuren och man tror det ska bli bättre och han tänkte att under hennes andra kalvning kanske hon inte alls betedde sig som i den första så han passade henne men det var lika .Hade själv en tjur SRB förut som visade tendenser hela tiden men jag trodde det skulla rätta till sig då jag försökte vara social med honom var dag .Men en dag så glömde jag stänga grinden till foderbordet när jag fodrade och när jag kom till honom så sa det bara pang och jag satt som gjuten mellan hans huvud och vägen men av en ren reflex så fick jag ner handen och fick in fingrarna i nosen på honom och klämmde allt jag kunde förmå och fick honom att backa .Hade han haft huvudet en dm längre ner hade jag inte setat här idag .Så i hans kläder så hade jag slaktat henne direkt .Min tjur fick en ganska snabb trasport till slakteriet efter att han försökte ta mig .Menade inte att skriva så det verkade elakt isåfall ber jag om ursäkt !Alltså det är ju helt hans val, men det var väl inte en orimlig fråga? Är det känsligt kan vi absolut sluta diskutera det dock.
Så där är min mamma också...När ens ömma moder, dag två av sjukskrivningen, frågar om man "mår nåt bättre då?"...Orkar fan inte vara stressad över hur snabbt eller långsamt det går, också!
![]()
Uppfattade ditt tidigare inlägg som irriterat, men var det inte så så var det ju bra att du förtydligade detDet är lite så att jag känner igen mig själv med djuren och man tror det ska bli bättre och han tänkte att under hennes andra kalvning kanske hon inte alls betedde sig som i den första så han passade henne men det var lika .Hade själv en tjur SRB förut som visade tendenser hela tiden men jag trodde det skulla rätta till sig då jag försökte vara social med honom var dag .Men en dag så glömde jag stänga grinden till foderbordet när jag fodrade och när jag kom till honom så sa det bara pang och jag satt som gjuten mellan hans huvud och vägen men av en ren reflex så fick jag ner handen och fick in fingrarna i nosen på honom och klämmde allt jag kunde förmå och fick honom att backa .Hade han haft huvudet en dm längre ner hade jag inte setat här idag .Så i hans kläder så hade jag slaktat henne direkt .Min tjur fick en ganska snabb trasport till slakteriet efter att han försökte ta mig .Menade inte att skriva så det verkade elakt isåfall ber jag om ursäkt !
Jasså!
Allt just nu. Utom vård och skola typ. Allt från lokalvård till kontorsnisse. Lite desperat om jag ska vara ärlig
Vad bra då ska jag tänka på det i fortsättningen .Är inte heller så trevligt svar.
Ett tips... avsluta inte dina svar med utropstecken hela tiden.
Det upplevs otrevligt och uppkäftigt av läsaren.
NÄÄÄÄ!!Du vet väl att man kan högerklicka på en flik och välja "öppna stängd flik"?
Skulle tydligen komma här i morgon åxo men bara i små mängder men vi har några dm sedan förut så det räcker bara det ligger kvar till efter vasaloppet och rallyt här sedan kan det gott försvinnaHär kom det också snö,inga mängder men det ligger vita tussar på marken.
Såg just på fb när några ungar skar öronen av en liten hund .Funderar lite på hur folk tänker
Nackdel med ovanstående: Jag har nu fullt med kläder i sängen eftersom byrån såldes fortare än jag räknat med.La upp ett gäng möbler till salu i en grupp för min lägenhetsbyggnad på fb. Det blev strykande åtgång kan man säga, har bara en enda pryl kvar som jag vill bli av med nu![]()