Vet inte om jag tycker det är ett rimligt skäl.Det är väl för att tjuren går inne hos dom hela tiden !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om jag tycker det är ett rimligt skäl.Det är väl för att tjuren går inne hos dom hela tiden !
Då år jag tala om för honom att han får skjuta den så han slipper det problemet !Eller annars sätta på henne ett likande skydd som man har på hundar då dom löper !Vet inte om jag tycker det är ett rimligt skäl.
Alltså det är ju helt hans val, men det var väl inte en orimlig fråga? Är det känsligt kan vi absolut sluta diskutera det dock.Då år jag tala om för honom att han får skjuta den så han slipper det problemet !Eller annars sätta på henne ett likande skydd som man har på hundar då dom löper !
Då år jag tala om för honom att han får skjuta den så han slipper det problemet !Eller annars sätta på henne ett likande skydd som man har på hundar då dom löper !
Då var det inte bara jag....Upplever ditt svar som väldigt otrevligt.
Nejdå hon blir nog skjuten sammtidigt som han ska ta tjuren till våren då det är dax att skaffa en ny så han slipper inavelAlltså det är ju helt hans val, men det var väl inte en orimlig fråga? Är det känsligt kan vi absolut sluta diskutera det dock.
Upplever ditt svar som väldigt otrevligt.[/QUOT
Jasså !
Åh, va tråkigtFick nej från första intervjunInget jobb där..
Suck.
Nåja, bara att fortsätta söka.
Åh, va tråkigtBara att fortsätta kämpa, även om det suger!
Vad är det du söker för typ av jobb?![]()
Nä..Då var det inte bara jag....