Precis, de säger att man ska slå två flugor i en smäll.Helt rätt inställning, varför unna fritiden på värdelös soffatid när man kan få lön för samma grej?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis, de säger att man ska slå två flugor i en smäll.Helt rätt inställning, varför unna fritiden på värdelös soffatid när man kan få lön för samma grej?![]()
Lugn bara lugn,snart är du inte uppe för att äta kakor o mjölk,utan för att det både låter o luktar illa ,för att sen kräkas på dig.Äter kakor och dricker mjölk. Tittar lite på TV. Buffar på V ibland. Har nog inte sjunkit in att han är ute snart![]()
Lite regn är ju som hemma så det kan du gott ha!Det regnar i San Francisco. Jetlaggad men glad![]()
Lite regn är ju som hemma så det kan du gott ha!
Vadå? låter jag sur och avis? neeej inte alls
Hur länge ska du vara där?
Lyx, alla detaljer delges här va?Fyra veckor![]()
Låter skoj, hoppas ni får trevligt och gör fina fyndFrivilligt uppe före tuppen en lördag.
Ska snart sätta mig i bilen för att åka till syrran. Hon och jag ska gå på Syfestivalen idag.![]()
Säkert av samma dumma anledning som jag var stentrött kl 19:00tiden men ingen sömnVarför vaknade jag klockan fem när jag skulle ha sovmorgon![]()