Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har fått ett eget rum och idband nu. Jag som trodde att det bara skulle bli en snabb sväng genom jourvårdcentralen och ut igen med kryckor. Nu verkar det bli röntgen
Har fått ett eget rum och idband nu. Jag som trodde att det bara skulle bli en snabb sväng genom jourvårdcentralen och ut igen med kryckor. Nu verkar det bli röntgen
Nämen oj, vi fick ta vägen genom jourvårdcentralen med sonens klämda hand, det gick ruskigt fort ner på röntgen därifrån också.Har fått ett eget rum och idband nu. Jag som trodde att det bara skulle bli en snabb sväng genom jourvårdcentralen och ut igen med kryckor. Nu verkar det bli röntgen
Bra att du blir omhändertagen!Har fått ett eget rum och idband nu. Jag som trodde att det bara skulle bli en snabb sväng genom jourvårdcentralen och ut igen med kryckor. Nu verkar det bli röntgen
Jag måste vänta på att ortopeden börjar sin arbetsdagNämen oj, vi fick ta vägen genom jourvårdcentralen med sonens klämda hand, det gick ruskigt fort ner på röntgen därifrån också.
Det är sånt man skulle vilja veta innan man åker in, hoppas att du har med något tidsfördriv? Laddare till mobilen osv.Jag måste vänta på att ortopeden börjar sin arbetsdag. Annars hade det nog gått fortare
Jag kan ringa när jag sitter i bilen sen!Jag måste vänta på att ortopeden börjar sin arbetsdag. Annars hade det nog gått fortare
Ingen laddare, men åtminstone fulladdat batteri när jag kom hitDet är sånt man skulle vilja veta innan man åker in, hoppas att du har med något tidsfördriv? Laddare till mobilen osv.![]()
Vet inte om det är då poppis att prata i telefon, men kan ju alltid provaJag kan ringa när jag sitter i bilen sen!![]()
Katterna verkar gå bra, och hästen står på annan postort så det är nog inte pga Västerås i sigPälsfröken ligger i soffan och spanar, ser hon någon ortoped rusa förbi ska hon snabbt skicka den till @cili.
Har även intagit en grym blick så det ska gå extra fort.
(mms skickat till @cili med bevis)
Jag själv är lite bekymrad för @cili vad det gäller djur, först hund nu hästen allt måste vara p.g.a staden? hmm![]()
Skönt då kan jag slippa magsår en stundKatterna verkar gå bra, och hästen står på annan postort så det är nog inte pga Västerås i sig![]()