Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också lyssnat på det! Mycket bra.Har ätit alldeles för mycket tacopaj och lyssnar på P3 Dokumentär om Barnamorden i Arboga. Mycket bra avsnitt, rekommenderas!
Aramis? Vem är det? *nyfiken*![]()
Aha, det var en häst. Va roligt, jag känner en häst som heter Aramis här med, fast han är en travarkorsning, för mig det var typ frieser och travare, minns inte exakt.Pinnen har varit rejält elak mot Annie så jag lessnade och har nu köpt mig en nordsvensk-korsning som sällskap till henne. Han är 10 år, 156 hög (liten) och har tidigare gått som handikappshäst. Nu är han extremt omusklad och ur form så vi börjar med att göda och ta promenader innan något annat händer.
Aha, det var en häst. Va roligt, jag känner en häst som heter Aramis här med, fast han är en travarkorsning, för mig det var typ frieser och travare, minns inte exakt.
Se där ja.Den här är korsning travare/nordsvensk.
Välkommen till klubben som ärrad krigareSkickat en mindre blodig bild på min skada/fläskläpp till @EmmaW och intagit sängläge.