Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Landat hemma efter kvällens jobb.
Leif jobbar en runda. Snabeldraken är rastad och dammråttorna har försvunnit för tillfället
I morgon väntar återbesök och uppföljning av hästen. Lite nervöst faktiskska bli skönt att få det överstökat och håller tummarna för positiva besked.
Hbg? Lycka till!I morgon väntar återbesök och uppföljning av hästen. Lite nervöst faktiskska bli skönt att få det överstökat och håller tummarna för positiva besked.
Nej den här gånger tar vi i grannstaden Norrköping, lite närmare än HbgHbg? Lycka till!
Skönt, mycket smidigare!Nej den här gånger tar vi i grannstaden Norrköping
Tack![]()
Natti natt, tjuvhåll inte John Blund för hårt det är fler som vill ha han och mysa medGod natt, nu ropar sängen på mig.![]()
Natti natt, tjuvhåll inte John Blund för hårt det är fler som vill ha han och mysa med![]()
*viskar* jag köar ska dricka te och fixa lite lär inte somna än på ett antal timmar, rackans att jag däckade på soffan.Sch låt henne somna nu. Jag har paxat MR B efter henne!
Någon som är kunnig på el här?
Skulle tända hallampan och det typ burrar/fräser i knappenkänns halvbra speciellt efter att lägenheten ovanför brann för ganska exakt 1 år sen.
Kan ju tillägga att fega jag har mörk hall och tryckte tillbaka knappen på avstängt läge, förvisso verkade det som lampan inte gick dock fungerade den igår utan problem och lampan i sig borde inte rent tidsmässigt vara trasig.
Frågan är om jag bör kontakta fastighetsägaren om detta kanske?
/oteknisk fegis känner jag mig som just nu.