Är så inåtahelskotta sjuk.
Hela kroppen värker och feber.
Sen lite magkatarr på det
Hela kroppen värker och feber.
Sen lite magkatarr på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tåget tar 39 minuter och går så du kan vara framme kvart i åtta på morgonenJa jo, jag funderar nog på att ta tåget om det går rent logistiskt, dvs var jobbet är beläget i Ljusdal. Hmm, låter inte kul med 2 timmar varje dag med en skruttbil. Låt oss säga så här, fartkameror skulle inte direkt vara mitt problem![]()
Ta ett glas vin o njut.Jahapp. Satt och väntade på att få barnet levererat hem men när samtalet som vad jag trodde skulle säga att hon var här kom så var det istället en käck tjej som sa att hon skulle sova hos mormor. "Ses imorrn mamma, sov gott, puss och kram!"![]()
![]()
Varför?Hoppas du inte käkar Paraflex förebyggande.
Jag hann bara se rubriken på en av dem innan jag kastade ner dem i kuvertet igen. Det stod "Långvarig stress kan skada din hjärna".![]()
![]()
Som om jag inte VEEET det! Hon agerar som om jag inte VEEET ett jävla skit om något. I julas skrev hon mig på näsan att jag skulle krascha inom några år eftersom jag var så lättirriterad (och jag uppfattade det som ett "håll käften så vi andra får lugn och ro") Som om jag inte MÄRKTE att jag var trött och sliten och hade ett stort behov av att SOVA! Som om jag själv inte FATTADE att läget inte var bra.
Hon har f.ö. skickat tidningsurklipp förut. Om irrelevanta saker.
Hon skickar tidningsklipp för att hon bryr sig om dig, hon vill att du ska må bra.
Inte för att hon är en besserwisser.
Värk o stelhet i muskler o senor skyddar dem mot överansträngning.Varför?
För omväxling håller jag inte med,hade det varit min mamma så hade hon fått på huden av mig,jag är vuxen kan läsa mina egna tidningsartiklar eller googla.
Värk o stelhet i muskler o senor skyddar dem mot överansträngning.
Nä dom gör väl inte det,men.............Ja det håller jag med om.
Hur många mess om stamceller tror du jag fått ikväll. Allt från folk som bryr sig om mig och vill mitt bästa.
Jag vet dock mycket mer än dom skickar sånt åt mig.
Men dom gör ju inte det för att dom är en besserwisser även fast det blir ganska tröttsamt att få höra samma saker 152 gånger.
Hon hade kunnat fråga: Hur mår du? Det hade jag uppfattat som omtanke.Alltså nej hon skrev dig inte på näsan i julas. Hon har helt rätt. Du kommer krascha.
Hon sa inte det för att du skulle hålla käften, hon sa det för att hon såg hur du reagerar på skitsaker och hur arg och irriterad du blir på dom.
Hon skickar tidningsklipp för att hon bryr sig om dig, hon vill att du ska må bra.
Inte för att hon är en besserwisser.
En bra kombination inför sänggående är att kombinera med t ex Bamycod eller Citodon. Då får du större rörlighet i kroppen under sömnen o undviker stela o ömma muskler vid uppvaknandet.Även om jag tycker dom är lika bra som sockerpiller,min burk fick respass.
Nästa gång ska jag prova Norfex tror jag dom heter.