Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Scata Steg ett är att kolla referenser och så att skriva ordentliga kontrakt.
Det gjorde inte min stallägare eftersom de bara skulle stå en månad och de kom samma dag de ringde (eftersom stallet de skulle till hade kvarka...)
Hon kommer inte göra om det misstaget ;)

Ska nu avsluta det som hållt mig flytande det senaste året mer eller mindre. Egentligen vill jag avsluta poff pang men det fick jag inte. Tur man kan avboka sig online.. så morgon har jag avbokat träningspasset. På onsdag får jag också avboka då katten ska kastreras på tisdag. Sedan får vi se..

Ska nu avsluta det som hållt mig flytande det senaste året mer eller mindre. Egentligen vill jag avsluta poff pang men det fick jag inte. Tur man kan avboka sig online.. så morgon har jag avbokat träningspasset. På onsdag får jag också avboka då katten ska kastreras på tisdag. Sedan får vi se..
Haha kompisarna kastrerade sin i torsdags
I fredags åkte vi på kryssing
Katten höll på att riva kåken för kattvakten.
Han var inte det minsta påverkad han

Öppnade precis ett brev med en inbjudan till en ungdomsträff i mitt fackförbund. Jag fyller 29 i år :D. Tror nog att medelåldern är rätt låg i det yrket dessutom, med tanke på hur många som har det som första jobb/extrajobb under studier (den utbildning som krävs betalar företaget) och sen slutar för att arbeta med annat.
Brevet avslutades dessutom med "Med kamratliga hälsningar ***" :D

Öppnade precis ett brev med en inbjudan till en ungdomsträff i mitt fackförbund. Jag fyller 29 i år :D. Tror nog att medelåldern är rätt låg i det yrket dessutom, med tanke på hur många som har det som första jobb/extrajobb under studier (den utbildning som krävs betalar företaget) och sen slutar för att arbeta med annat.
Brevet avslutades dessutom med "Med kamratliga hälsningar ***" :D

Aww, vad gulligt :D

När man glatt hoppsar ut till kylskåpet, med hungern i magen och smaklökar som gjort comeback efter en veckas frånvaro.. bara för att inse att det ekar tomt. :cry:

Ligger på sängen och laddar upp inför kvällens ridlektion. Så fort tonåringen slevat i sig maten är det dags att byta om. Hon klev precis innanför dörren hemkommen från skolan.

Trött men slutar jobbet om några minuter. Sen måste jag packa och fixa för jag ska till Stockholm igen. Egentligen var det inte meningen att jag skulle ha åkt nu men det blev så i alla fall.

Har ätit middag - Köttfärslimpa med fetaost i:d
Slösurfar lite nu.
Har frusit hela eftermiddag och är snuvig. Vill inte blir förkyld - igen:yuck:
I morgon är det kurs igen - heldag:wtf::wtf:

Bilen går ett år till,helt UA :banana:
Jag kan hänga upp mina lamellgardiner i kuvösen o hindra solen från att lysa i TVn.
Dagens ris till byggmax som inte hade dom skivorna jag skulle ha :mad:
Och kyl o skafferi är uppfyllt igen.
Doktorn har ringt,nya recept och en runda dit för provtagning av sköldkörteln.
Nu mat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 72 73 74
Svar
1 461
· Visningar
52 441
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 623
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka