Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vågar man titta in i den här tråden nu? Jag mådde inte alls bra av att se bilden som @Bison la in igår. Jag har ju blodfobi vilket inte är någon direkt hemlighet.

Nu sitter jag i Åkersberga och väntar på att min inneboende ska dyka upp med en släpvagn. Han skulle hämtat vagnen för en timme sedan så jag undrar varför han inte har dykt upp. Vi skulle lasta hans grejer idag som är inlåsta i ett förråd och i morgon skulle han köra dem till småland där han köpt hus. Tydligen krånglar hans telefon igen så jag kan inte nå honom och han har inte hört av sig heller. Borde jag bli arg eller orolig?
Nu vet jag inte vilka vägar han åker men det kan vara glashalt på vägarna. Här runt mig i södra dalarna har det pendlat mellan 2 plus och -3 de senaste kvällarna och igår regnade det is på kvällen...

Det gör så jäkla ont i näsan så då svimmar jag väl.
Därför jag tänkte du skulle hänga över toan,eller lägga dig i badkaret/duschen ,om du bara blåser rakt ut så kanske du får ut en del och slipper ta i näsan,bara att skvalpa på lite kallvatten efteråt ifall det blir blodbad.
Jag känner att jag inte är ett dugg avundsjuk på dig, :heart

Förbannar att jag somnade på soffan förut så jag inte kan sova nu istället. Ska ju jobba i morgon, så jag borde sova. Funderar på om jag ska se färdigt Knight and Day först bara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
44 454
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 198
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka