Klockren!Jag tänkte på er när jag fick upp den här när jag letade reflexer: https://www.apotekhjartat.se/varumarken/glimmis/glimmis-reflex-traktor
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockren!Jag tänkte på er när jag fick upp den här när jag letade reflexer: https://www.apotekhjartat.se/varumarken/glimmis/glimmis-reflex-traktor
![]()
Oooh, en sån måste jag köpa till sonen!Jag tänkte på er när jag fick upp den här när jag letade reflexer: https://www.apotekhjartat.se/varumarken/glimmis/glimmis-reflex-traktor
![]()
Åh, det kanske är en film mina barn klarar av att hantera! De är så rädda för alla filmer vi provat och har sällan tålamod till att se en hel film men de gillar ju Gabbys dockskåp och det känns väldigt snällt, eller hände det någon form av motgång i filmen…? Vi pratar om barn som gråter när Blixten McQueen får punktering och som till och från tyckt att Octonauterna är lite för otäcktVi har varit på bio och kollat på Gabbys Dockskåp filmen. Vi insåg väl lite för sent att den kanske var både för lång och gjord för lite större barn, men vi köpte våra popcorn och smög in i biomörkret ändå. Sonen klättrade upp i mitt knä och hade min jacka som filt, sen tryckte han popcorn med nävarna och såg på den här glitterexplosionen till film med stooora ögon. Sonen är nästan aldrig stilla, så att få sitta och sniffa honom i håret i 1,5 h gjorde mig salig bara det. Sen blev jag helt blödig av att det var vår första familjebio, och att filmen handlar om att växa upp och glömma bort hur man leker. Dottern satt ihopkrupen på sin stol och var lika intresserad av att smaka allas godis som av filmen.
Åh, det kanske är en film mina barn klarar av att hantera! De är så rädda för alla filmer vi provat och har sällan tålamod till att se en hel film men de gillar ju Gabbys dockskåp och det känns väldigt snällt, eller hände det någon form av motgång i filmen…? Vi pratar om barn som gråter när Blixten McQueen får punktering och som till och från tyckt att Octonauterna är lite för otäckt![]()
Oooh, en sån måste jag köpa till sonen!
Kvart i åtta en söndagmorgon?Fick ett ryck och målade barnens begagnade och lite slitna leksakskök blått. Men nu vill jag måla något mer på det, kan bara inte komma på vad! Kanske något mönster, blommor eller.. frukter? Ja, vi får se!
Visa bifogad fil 176096
Dessutom med tidsomställning...Kvart i åtta en söndagmorgon?Var barnen hos släktingar? Med sin andra förälder? Drogade? Kvart i åtta i morse hade vi läst tre Halvanböcker, pärlat halsband och tagit fram PlayDoh...
![]()
Visste inte det fanns som film. Gabby gillas av bägge ungar här hemma så ska kolla om den visas här medVi har varit på bio och kollat på Gabbys Dockskåp filmen. Vi insåg väl lite för sent att den kanske var både för lång och gjord för lite större barn, men vi köpte våra popcorn och smög in i biomörkret ändå. Sonen klättrade upp i mitt knä och hade min jacka som filt, sen tryckte han popcorn med nävarna och såg på den här glitterexplosionen till film med stooora ögon. Sonen är nästan aldrig stilla, så att få sitta och sniffa honom i håret i 1,5 h gjorde mig salig bara det. Sen blev jag helt blödig av att det var vår första familjebio, och att filmen handlar om att växa upp och glömma bort hur man leker. Dottern satt ihopkrupen på sin stol och var lika intresserad av att smaka allas godis som av filmen.
Kvart i åtta en söndagmorgon?Var barnen hos släktingar? Med sin andra förälder? Drogade? Kvart i åtta i morse hade vi läst tre Halvanböcker, pärlat halsband och tagit fram PlayDoh...
![]()
Visste inte det fanns som film. Gabby gillas av bägge ungar här hemma så ska kolla om den visas här med.
Badar i babyolja eller kokosolja, då mjukar skorvet upp sig, har då pillat lite eller gnuggat försiktigt med handduk!Hoppar in i tråden.
Nyss varit på BVC och allt såg jättebra ut med kurvan osv. Men hon har en del skorv och det ska finnas medel för detta. Men verkar finnas så många så svårt att välja.
Vad har ni använt mot skorv?
Tack men det hjälper bara för stunden. Trots att jag låtit oljan först sitta i ca en timme före bad. Hon har lite på främre delen på huvudet men tycker snarare det blivit värre nu än bättre. Tänkte därför prova någonting annat. Frågan är vadBadar i babyolja eller kokosolja, då mjukar skorvet upp sig, har då pillat lite eller gnuggat försiktigt med handduk!
Jag tyckte en fet salva var mest effektivt, typ Locobase. Lät vara en timme och sedan kammade jag bort skorvet. Tyvärr lossnade mycket hår samtidigt när jag gjorde det på sonenTack men det hjälper bara för stunden. Trots att jag låtit oljan först sitta i ca en timme före bad. Hon har lite på främre delen på huvudet men tycker snarare det blivit värre nu än bättre. Tänkte därför prova någonting annat. Frågan är vad![]()
Salicylsyrevaselin. Smörj in, låt sitta nån timme, pilla loss det som släppt. Blir flottigt men tyckte det hjälpte.Tack men det hjälper bara för stunden. Trots att jag låtit oljan först sitta i ca en timme före bad. Hon har lite på främre delen på huvudet men tycker snarare det blivit värre nu än bättre. Tänkte därför prova någonting annat. Frågan är vad![]()
Jag tyckte en fet salva var mest effektivt, typ Locobase. Lät vara en timme och sedan kammade jag bort skorvet. Tyvärr lossnade mycket hår samtidigt när jag gjorde det på sonen![]()
Tack! Ska testaSalicylsyrevaselin. Smörj in, låt sitta nån timme, pilla loss det som släppt. Blir flottigt men tyckte det hjälpte.
Hoppar in i tråden.
Nyss varit på BVC och allt såg jättebra ut med kurvan osv. Men hon har en del skorv och det ska finnas medel för detta. Men verkar finnas så många så svårt att välja.
Vad har ni använt mot skorv?