Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska ut och ta tag i dagen men vill inte. Jag har mens och fick igår ett munsår för att göra det hela lite "roligare" :( :meh: Pga medicinerna som leker med immunförsvaret har jag haft fler munsår de senaste åren än vad jag haft sammanlagt under mitt tidigare liv (och ont gör eländet också). Jag får dessutom ärr väldigt lätt och de syns väl eftersom jag är väldigt blek också. Så just nu tycker jag synd om mig själv vilket gör mig arg, det är så fjantigt!

/slut gnäll

(((KRAM))) Jag far ocksa mycket munsar och blasor och sar inne i munnen och det ar verkligen pest och pina. :banghead: Jag kanner verkligen med dig och det gar absolut bra att gnalla precis hur mycket som helst.

Promenerade ned till jobbet och har fått några timmars jobb gjorda. Tror faktiskt att jag ska ta och låsa kontoret och gå hem.. Blir nog till att svänga förbi pizzerian på väg hem för jag har ingen ork att laga mat, och då får jag dessutom en matlåda till i morgon :up: Lite måste jag unna mig när jag trotsat bakisheten en söndag för att gå och jobba:angel:

Ingen bra dag för mig idag. Känns som att jag bara trampar vatten och misslyckas med allt och det tar knäcken på mig mentalt :(

Jag har åtminstone fått i mig middag :up:

Usch! :heartSå hade jag det sista kvällen på semestern, men det har släppt helt nu. Är det något liknande för dig eller något annat skit?
Jag har inte haft någon semester den här sommaren. Jag är väl mest bara rädd för jag vet hur mycket jobb jag hade under våren och så har det bara hänt lite saker privat som uppenbarligen gör mig orolig.

Jag har inte haft någon semester den här sommaren. Jag är väl mest bara rädd för jag vet hur mycket jobb jag hade under våren och så har det bara hänt lite saker privat som uppenbarligen gör mig orolig.

Kram! Hoppas du har en chef du kan prata med som kan göra arbetsbördan mer rimlig. Och att saker ordnar sig privat.

Fan vad tröttsamt det är att ringa någon som aldrig ringer tillbaka :banghead:
Måste du ringa?

Jag hade smsat, mejlat eller vad som helst. Avskyr att vara den som hela tiden ringer och försöker sluta med det, även om det är svårt :angel:

sitter och ser pa foljdverkningarna av hurricane Harvey i Huston. Vinden var inte det varsta trots att det var en categori 4 orkan med vindstyrkor (inte byar, bara fast vind) mellan 120 - 250 km/timman. Det kom over 500mm nederbord pa tre timmar ... och for 10 minuter sedan var rapporten att det kommit over 10 meter av nederbord sedan det borjade. :crazy: Huston har en befolkiningsmangd av over 5.5 millioner manniskor sa aven om 3 doda ar forfarligt sa kanns det som om de allra flesta har evakuerat och gett Harvey den respect en kategori 4 hurricane fortjanar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 98 99 100
Svar
1 981
· Visningar
68 669
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 098
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 777
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka