Nä, forumbilder lagrar dem ett halvår, sedan försvinner bilden. Den sidan är bra ifall man bara vill visa något på ett forum - därav namnet.Hur funkar det egentligen
Fanns ju ingen inloggning eller så.
Kan andra komma åt ens bilder då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, forumbilder lagrar dem ett halvår, sedan försvinner bilden. Den sidan är bra ifall man bara vill visa något på ett forum - därav namnet.Hur funkar det egentligen
Fanns ju ingen inloggning eller så.
Kan andra komma åt ens bilder då?
Imgur klarar tom jag som är teknisk idiot.Orkar inte leta rätt på svaren men vad kan man använda istället för photobucket för att posta bilder här.
Måste vara lika enkelt som pb
Pannkaka på hotellfrukosten är det viktigaste för mig. Är pannkakorna dåliga eller inte finns så blir jag så besvikenHär fanns det till och med pannkakorvilket jag berättade för A när jag ringde hem och fick då ett "oh my gosh va orättvist!" som svar
![]()
![]()
Ska ut och ta tag i dagen men vill inte. Jag har mens och fick igår ett munsår för att göra det hela lite "roligare"![]()
Pga medicinerna som leker med immunförsvaret har jag haft fler munsår de senaste åren än vad jag haft sammanlagt under mitt tidigare liv (och ont gör eländet också). Jag får dessutom ärr väldigt lätt och de syns väl eftersom jag är väldigt blek också. Så just nu tycker jag synd om mig själv vilket gör mig arg, det är så fjantigt!
/slut gnäll
Håller med. Kollar hästannonserSju dagar in på den nya budgeten ligger jag plus, men det är tråkigt att spara pengar![]()
Jag sparar ju till en hästHåller med. Kollar hästannonser![]()