Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte jag skulle få mysa i sängen länge idag men katten var utan mat kl 6 och bankade på sovrumsdörren så det var bara att dra på kläderna och mata katten och rasta leo

Just nu rensar jag min garderob. Både för smått och för stort samt fult :D
Ska ta en kopp te och fila på dagens middag. Önskar jag hade en kock som skötte sånt där men han jobbar idag :meh:
Sen fick jag önskemål om att skriva en önskelista då jag snart fyller år. Önskar mig typ ingenting så blir enkelt för mig och desto svårare för maken :p
Men får hitta på nåt då barnen vill ge något för presenter på födelsedagen måste man ju få :)

Jag befinner mig fortfarande i sängen. Var upp på stan igår för att hänga med I och hans vänner ut igen, men jag var nykter då jag ville komma hem och sova i min egen säng och få lite ordentlig sömn.
Det var fantastiskt snorkallt ute! Och fulla människor tar ju sån tid på sig :cautious: Krogen stängde ju kl 2, kl 4 var jag hemma :meh: Frusen ända in i märgen så jag plockade fram 2 microfleecefiltar och la uppe mina 3 befintliga täcken jag brukar ha på mig... :cool:
Tog en liten stund men sen kunde jag somna som tur var. Somnat och vaknat lite till och från sen åtta men tänkte att jag ska fan sova länge idag. Och Tja, det är väl dags att gå upp nu.

Ska ut och ta tag i dagen men vill inte. Jag har mens och fick igår ett munsår för att göra det hela lite "roligare" :( :meh: Pga medicinerna som leker med immunförsvaret har jag haft fler munsår de senaste åren än vad jag haft sammanlagt under mitt tidigare liv (och ont gör eländet också). Jag får dessutom ärr väldigt lätt och de syns väl eftersom jag är väldigt blek också. Så just nu tycker jag synd om mig själv vilket gör mig arg, det är så fjantigt!

/slut gnäll
:heart

Eh missade icebreaker eventet totalt idag! Jag somnade, och sov till 19.00, bussen gick vid 14.00 :o Själva eventet slutade för en timma sedan....

Nähä det bidde ingen mässa, ungen vill hellre hänga med kompis.:meh: kom inte och gnäll sen att vi aldrig åker på något:devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 92 93 94
Svar
1 879
· Visningar
65 524
Senast: Ceta
·
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 098
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 751
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka