Jag funderar på om jag ska boka in lite massage eller kanske en frisörtid i helgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känslan som uppstår när man står på vc och anmäler sin ankomst och inser att besöket är i morgon![]()
Säger detsamma, jag har ju två 7-litersmaskiner och dom används båda när jag bakar och då fyller jag frysen, vilket påminner mig om nu att det är dags att starta bageriet för det är höst och långa kvällar och så har jag 60 kilo vetemjöl och en 25-kilossäck med socker mm. mm. att ta av.Utan assisten skulle det inte bli speciellt mycket bakat i det här huset. Vem f-n orkar knåda....
Häv i bunken, vrid på knappen. Klart.
Jag har varit ute i det och det är inget som drar precis men jag var tvungen att ta mig till centrallagret (Biltema) för jag hade 2 vänsterpositionsljus märkte jag när jag skulle montera dom på kärran, den ena låg i en högermärkt kartong så nån hade packat fel.Jag borde krypa ur soffan o ta mig ut i rusk o regn för att handla o rasta hunden.
Jag har gjort samma sak på besiktningen men där var jag en vecka för tidigt, tid och dag stämde men inte datum.Känslan som uppstår när man står på vc och anmäler sin ankomst och inser att besöket är i morgon![]()
Jag lider med dig! Två år orimligt lång tid!Är en ledsen panda. Ingen GoT, sushi och pommac idag. Klarar inte att vänta 2 (!!!!) år. Varför, varför, varför var den inte vanliga 10 avsnitt?![]()
Jag har fått kallelse till TR. En kollega skämtade och sa att han inte trodde att jag skulle klara av att gå igenom säkerhetskontrollen
Tyvärr är datumet inte förrän i mitten av oktober så då kommer dottern ha missat varannan skolvecka halva terminen![]()
Men va? Ar det ens lagligt att halla barnet borta fran skolan varannan vecka? Hur tanker man da?![]()
Ja vi har haft ett antal honor som alla varit renliga men den här alltså... Hon är fyra och kastrerades i fjol. Haft henne sen hon var 10 veckor.
Ni tog henne inte vid 10 veckor utan speciella omständigheter?