Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du har ingen extra laddare att testa med? Ibland är det laddaren, inte mobilen, det är fel på när den inte tar laddning.
Jag har testat en annan laddare, men är tvungen att använda originalkabeln, då det är en annan typ av kontakt. Eller ja, jag har ju en adapter så jag kan använda en annan kabel också, men den ligger i bilen och jag orkar inte hämta den just nu.

Jag har testat en annan laddare, men är tvungen att använda originalkabeln, då det är en annan typ av kontakt. Eller ja, jag har ju en adapter så jag kan använda en annan kabel också, men den ligger i bilen och jag orkar inte hämta den just nu.
Om det går så långt att du ska lämna in den, försök testa med annan kabel först. De kommer att fråga om du gjort det.

Om du tänker köpa en ny laddare så är det en C-laddare du har till den mobilen om du inte vet vad modellen heter. Jag har en likadan :)
Tänkte om det är den som krånglar och du behöver en ny.

Någon som har lite ork till övers? igår kändes det som om tåget kört över mig men idag var det en ångvält..

Haft en natt med lågt blodsocker utan att vakna och det tar ut sin rätt idag.

Blä för diabetes och bakfylla utan det roliga innan.

Kl 1 i natt gick det en helikopter över huset och nu är det flygplan,har kriget kommit till Sverige eller är det flygövningar i min närhet??

Snoret rinner,hostan skräller och vänder på dom små lungorna jag har och varje andetag så hör man hur det bubblar/slörpar.
Min VC läkare har ringt in antibiotika bara av att höra mig i telefon.
Jag mår inte bra :cry:

Kl 1 i natt gick det en helikopter över huset och nu är det flygplan,har kriget kommit till Sverige eller är det flygövningar i min närhet??

Snoret rinner,hostan skräller och vänder på dom små lungorna jag har och varje andetag så hör man hur det bubblar/slörpar.

Helikoptern måste väl troligast varit en ambulanshelikopter?

Äter frukost, dricker kaffe och planerar dagen. Ska en sväng till banken och lösa in en check från försäkringsbolaget. Sonen kraschade sin NYA dator :crazy: för att han inte hade Word installerat...
Tur (!!) vi har drulle och fick en ny på försäkringen. Vill ni se hur en kraschad dator kan se ut av ett ilsket barn? O_o

AQKAAAAC0sBodHRwczovL2NkbjEuY2RubWUuc2UvNDc4NjQ3Ny85LTMvaW1hZ2VfNTlhNjc5ZTg4OGU1OWQ3MjY3NDBmM2VjLmpwZw

Ska vi installera Word på den nya? Kanske det kanske! Lugnast så :p

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Förmodligen :p

Men usch, krya på dig!

Krya på dig :heart

Jag har en kollega som jag vet sedan jag flyttade ner hit har en liten crush på mig. Nu har han gett mig (igår) en kärleksförklaring och sagt att han gärna lämnar sin fru för mig :nailbiting:. Jag har inte det minsta intresse av honom dock. Nyss kom han förbi för att ge mig en kram innan han åkte vidare. Hmmm...

Sen jag bröt med M har jag fått en hel del intressanta (not!) förslag från kreti och pleti. Det verkar som att eftersom jag gav mig in i leken igen är jag nu lovligt byte.
Önskar av hela mitt hjärta att jag skulle finna någon annan än M intressant.

Har du tittat i brunnen? Eller är den borrad?

Borrad och ligger någonstans uppe hos hyresvärden. Han skulle kolla på det och se hur det verkar. Vi har en grävd brunn hos oss som vi kan koppla på men tydligen smakar det skit det vattnet.

Blir nervös av sånt här!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 59 60 61
Svar
1 204
· Visningar
41 769
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 019
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 187
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 526