Hästarna får gå kvar. Jag ska ta extra magmedicin och gå och lägga mig. Fy fan i gatan vad ont det gör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Hästarna får gå kvar. Jag ska ta extra magmedicin och gå och lägga mig. Fy fan i gatan vad ont det gör.
Fy, lider med dig vet hur jobbigt det är med ond mage.![]()
Inte bra alls juÄr det läge för sjukvården?
Fy, lider med dig vet hur jobbigt det är med ond mage.
Håller tummarna stenhårt att det blir bättre fort med eller utan hjälp.
Det går nog över. Nu är magen så svullen så jag kan lägga den i händerna, tror det blir bättre bara jag får sova dock. Tack för omtanken och god natt![]()
Det var supertrevligt på byaträffen men mitt magsår bestämde sig för att bråka så nu sitter jag här hemma med totalt magknip och funderar på hur jag ska klara av att flytta på hästarna.
Gasat ponnys?!
Gasat ponnys?!![]()
Jag har myst i stallet, planerat
En välbehövlig sovmorgon i morgon men så ringde stallägaren och sa att han ordnat ett lass grus till bron som måste fixas till nya betet så plötsligt blev det ingen sovmorgon.
Nu frossar jag glass i stora lass och försöker att inte skrämma slag på mig själv. Mitt hem är kaos? Varför har inte någon städat för?!![]()
![]()
Den där Någon Annan får nog sparken i morgonJa, vi har ju konstaterat att den där Någon Annan är en j-la dålig husa!Mitt hem ser fö ut som ett bombat horhus som vanligt
men @tanten överlevde ju det hela igår iaf
![]()
Den där Någon Annan får nog sparken i morgon![]()
Dessutom har inte har Leif lyft ett finger med diskenbortskämda karl! Men i morgon ska han få jobba
![]()