Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då var det helg .Har varit i skogen hela dagen och träffade på ett gäng thailändska bärplockare .Dom blev en aning förvånade då jag kunde prata med dom på deras språk men förstod inte mycket av vad dom så då dom pratade en annan dialekt än tantens .Imorgon blir det en småtrist utbildning .YKB Ecodriving .Är det lika intressant som förra gången så blir det många tupplurar

Tror jag ska göra ett försök att ta mig runt dom 8km med hundstackaren,hon är helt säker på att hennes liv är slut och kan inte förstå varför vi inte ute och varje gång jag hostar upp lungorna på vardagsrumsbordet kommer hon springande för att kolla att jag inte dog denna gången heller,lilla krake :love:

Frisk luft (med måtta) är bra när man har lunginflammation :up:

Tror jag ska göra ett försök att ta mig runt dom 8km med hundstackaren,hon är helt säker på att hennes liv är slut och kan inte förstå varför vi inte ute och varje gång jag hostar upp lungorna på vardagsrumsbordet kommer hon springande för att kolla att jag inte dog denna gången heller,lilla krake :love:
Promenera försiktigt så du inte blir sämre.

Tänkte magen skulle börja gasa inatt efter Carnen men det var tydligen fördröjd verkan i den soppan då det puttrat i baken hela dagen idag och dofterna har varit allt annat än angenäma:wtf:.Får frysa in resten och inte äta ikväll då blir jag väl utslängd från ykbn i morgon

Jag står i en skobutik och är mycket ambivalent. Jag har hittat en sko som är av den typ jag tänkt mig och som är skön men den är inte 100% i min smak. Men jag behöver ju nya skor. Kan inte någon bestämma åt mig?

@athena_arabians men hur lyckades jag missa din födelsedag!! Hoppas du hade en riktigt härlig dag med mycket firande! :bump:

giphy.gif

happy-birthday-rA49S6JQFc7cc

Hatar UL, fick en trafikbot i juni, bestred den, visar sig att de skickat svaret (avslag) till mina HR trots att jag skrivit adressen jag ville att de skulle skicka den till. Så nu är tiden för överklagande ute och det är bara att betala. Roligare kan man ha för 1200 kr. :arghh:

Hellre sköna skor som är snälla mot fötterna än ett par supersnygga och få ont av dom.
Fötterna ska man vara rädd.
Det är många jättesnygga skor jag har ratat för jag inser att de inte kommer vara så sköna att knalla omkring i.

Jag köpte de här skorna. De var 50% rea på dem.

Nu är frågan: var och vad ska jag äta?

Det är många jättesnygga skor jag har ratat för jag inser att de inte kommer vara så sköna att knalla omkring i.

Jag köpte de här skorna. De var 50% rea på dem.

Nu är frågan: var och vad ska jag äta?
Helt rätt, det finns inget värre än att ha ont i fötterna.
Trevligt med så nedsatt pris också :up:
Äta? hmmm sånt är klurigt, jag är typ sämst på mat men jag ska äta grönsaksgratäng och sen blir det lite bräckt kassler till hade jag tänkt.

Helt rätt, det finns inget värre än att ha ont i fötterna.
Trevligt med så nedsatt pris också :up:
Äta? hmmm sånt är klurigt, jag är typ sämst på mat men jag ska äta grönsaksgratäng och sen blir det lite bräckt kassler till hade jag tänkt.
Jag är ju tyvärr tvungen att även när jag inte är hemma. Så just nu sitter jag på restaurang med en vegetarisk tallrik framför näsan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 59 60 61
Svar
1 218
· Visningar
42 299
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 019
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 187
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 534