Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stor kastrull och koka som pasta utan lock.Det är just det där med kokningen som skiter sig, då pöser det över![]()
Har ingenTa en större gryta![]()
Säg det till riset! Eller spisen, den verkar ha två lägen: stormkoka eller hålla ljummetRis ska ju sjuda, inte koka![]()
Får ta och köpa en sån där saftgrytaStor kastrull och koka som pasta utan lock.![]()
Tji fick jag. Mamma vill inte ha ut mig förrän på lördag, ifall det smittar.Packar i ordning för ett par dagar på sommarstället. Sambon ligger till sängs med nån form av magsjuka. Förhoppningsvis är det hans ibs som spökar och att det kommer sig av en kombination av stress och McDonaldsmaten igår.
Mötte precis en tant som undrade om det var pudlar jag hade i kopplet. Hur man nu kan missta dvärgschnauzrar för pudlar?
Nu ska jag försöka plugga också, men motivationen är på noll, eller snarare minus![]()
Mm det blev bättre med Alvedon, kaffe och att alla papper var där jag trodde! Så nu är det postat så får vi se vad de kommer fram till.@Snurrfian usch för skallebank![]()