Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Odense nougat.
Köper sällan och vansinnigt gott.
Och man ska äta den med osthyvel!
Fel!
Man skär 0,5 cm stavar och hoppas att den aldrig tar slut
Det ligger en i kylskåpet här och jag tycker jag förtjänar den, inte säkert husägarna delar åsikten dock tyvärr och jag kan inte ta mig till någon affär
Kanske får vänta ett tag och se om div. planteringar överlever i min närhet och skulle det undret ske så är jag grymt förtjänt den.
Grönsaksland, inne/uteblommor/kryddland skralt i brunnen så släpa vatten och ha lagom mysig smärtnivå borde motivera en stöld eller?![]()
Hur många poäng ska du plugga? Heltid är 30 poäng, halvtid är 15 poäng. Sen kan man plugga upp till 45 poäng per termin men då är det 150 %Men åh
Exet bråkar och jag måste få in ansökan till csn men blir inte klok på hur många poäng jag ska skriva i
Nej.Klippt lilla gräsmattan
Nu måste jag laga åkgräsklipparen så jag kan klippa stora...Ingen som har lust att hjälpa mig skruva?
![]()
Det kanske vore nåt detVarit hos min lymfterapeut idag. Otroligt välbehövligt med all vätska som kortisonet håller i kroppen.
Enda trista är att jag springer på toa varje kvart nu.
Hon har alldeles för många patienter och de kommer fler hela tiden. Hade fått 35 st på ett bräde från ett annat sjukhus. Det är akut brist på lymfterapeuter i hela landet.
@cili - har du möjligen lust att vidareutbilda dig till lymfterapeut?![]()
Här finns det också hur mycket som helst, det är bara det att dom är i storlek som lingonkart för här torkar allt bort i år.Kom precis hem från hygget
![]()
Bra! Dem har man ändå ingen glädje av, vid minsta livskris ska det ältas "hur livet ska vara", som om man kan bestämma det helt själv och oberoende av livet i stort...
I Tyskland ingår det tydligen i grundutbildningen. Inte hos ossDet kanske vore nåt det, skippa idrottsskadorna och köra på en linje med ännu fler lediga jobb
![]()