Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Odense nougat.
Köper sällan och vansinnigt gott.

Och man ska äta den med osthyvel!

Fel!
Man skär 0,5 cm stavar och hoppas att den aldrig tar slut :angel:
Det ligger en i kylskåpet här och jag tycker jag förtjänar den, inte säkert husägarna delar åsikten dock tyvärr och jag kan inte ta mig till någon affär :arghh:
Kanske får vänta ett tag och se om div. planteringar överlever i min närhet och skulle det undret ske så är jag grymt förtjänt den.
Grönsaksland, inne/uteblommor/kryddland skralt i brunnen så släpa vatten och ha lagom mysig smärtnivå borde motivera en stöld eller? :nailbiting:

Alltså... nej. Bara nej :yuck: :wtf: :yuck: :wtf:

Men åh :banghead:
Exet bråkar och jag måste få in ansökan till csn men blir inte klok på hur många poäng jag ska skriva i

Jag har just skickat iväg min barn för att åka båt, och åka ring efter båt... :D Även träna lite engelska också :angel: Kompisen som vi brukar åka ut med undrade om barnen ville följa med ut med honom och hans svärfar, maken orkar inte åka båt idag och jag vill inte. Jag vet att han är väldigt ansvarsfull och barnen är helt trygga med honom. Hans svärfar är på besök från Tyskland och tycker om att komma ut på sjön, men pratar bara tyska och engelska så barnen kommer att vara tvingade att prata engelska med honom. :devil::D

Varit hos min lymfterapeut idag. Otroligt välbehövligt med all vätska som kortisonet håller i kroppen.

Enda trista är att jag springer på toa varje kvart nu. :D

Hon har alldeles för många patienter och de kommer fler hela tiden. Hade fått 35 st på ett bräde från ett annat sjukhus. Det är akut brist på lymfterapeuter i hela landet.

@cili - har du möjligen lust att vidareutbilda dig till lymfterapeut? :angel:

Varit hos min lymfterapeut idag. Otroligt välbehövligt med all vätska som kortisonet håller i kroppen.

Enda trista är att jag springer på toa varje kvart nu. :D

Hon har alldeles för många patienter och de kommer fler hela tiden. Hade fått 35 st på ett bräde från ett annat sjukhus. Det är akut brist på lymfterapeuter i hela landet.

@cili - har du möjligen lust att vidareutbilda dig till lymfterapeut? :angel:
Det kanske vore nåt det ;) , skippa idrottsskadorna och köra på en linje med ännu fler lediga jobb :D

Kom precis hem från hygget
xnkoduxgpnbdefu.jpg

Bra! Dem har man ändå ingen glädje av, vid minsta livskris ska det ältas "hur livet ska vara", som om man kan bestämma det helt själv och oberoende av livet i stort...
:heart
Vi pratade i två timmar nu. Både gråt och lite skratt. Det känns bättre nu, framförallt att se att det inte var så jädra enkelt för honom som det verkade först. Har fyllt förrådet hemma med varma koppen så jag får nåt i mig. Det ger sig det här med.

Det kanske vore nåt det ;) , skippa idrottsskadorna och köra på en linje med ännu fler lediga jobb :D
I Tyskland ingår det tydligen i grundutbildningen. Inte hos oss :meh:
Du kan säkert jobba med lite av varje.... Ta en deltid lymf och en annan del med skador. :)

Vi med ödem är otroligt tacksamma för det jobb de gör.
Utan min lymfterapieut har jag inte luft nog för att prata långa meningar för bålen är så späckad med vätska att lungorna inte får plats.

Vill avlida av mensvärken jag fick efter avslutad medicinkur mot mina blödningar :wtf:
Det här ska jag genomgå 2 gånger till :banghead:

Känns lindrigare att ta bort allt!

Är ledig måndag och tisdag nästa vecka. På måndag ska jag ta båten till Eckerö. På tis kommer min BS igen. Hen har haft semester i 4 veckor nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 439
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 131
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
841
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka