Vad gör vi? Nu kör vi! del XLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte lite kyckling med nudlar på Hemköp i Skillingaryd. Frågade om det var starkt eftersom jag är extremt känslig (mesig ;) ) och har magsår. Svaret var att det var så milt så. Sitter nu efter två tuggor med en mun och strupe som brinner, det svider i läpparna och jag är inte alls nöjd. Jag som var så hungrig :arghh:

Haha kaos! Påminner mig om misstaget som alltid sker för min del. Bor i samma hus som en thai-restaurang. Normal konversation är alltid:
Jag: "ja alltså jag vill ha rätt nr 4 men extra mild"
Tjejen i kassan (jätteglad): "ahhh men den jättemild inga kryddor, ok"
Jag: "hmm men alltså vill ändå ha extra mild"
Tjejen: (nu extremt glad) "Okeeeeej finns inga kryddor!"
Jag (skeptiskt): "ok"

Kommer hem och bränner sönder käften., VARJE gång :rofl:

STORT GRATTIS!! :banana: Vad blev det, tell us more!! :D
Det är ett stalljobb :D Arbetstider jag verkligen gillar, jättefina hästar, bra arbetsuppgifter, människorna verkar trevliga, lönen helt ok, hundarna kan följa med (så jag slipper lägga massvis av tusenlappar per månad på dagmatte som jag ändå inte skulle lita på)...

Det enda problemet nu är att jag vill flytta, men det är ju sådär lagom enkelt att hitta något nytt utan att köpa för pengar som inte finns. Men ja, det behöver jag inte tänka på nu ikväll :)

Nej.
:rage:

Vårt företag fyller år i vår och något ljushuvud (trol vår VD....) har kommit på att då ska hela organisationen FIRA. Tjohoo!!

Följdaktligen kommer det att sändas ut partykit (jo, det är sant, det kallas så) till hela landet. Våra invandrarelever och personalen ska få roa sig med ballonger i företagets färg, partyhattar, serpentiner och blåsflärpar.

Måtte jag bli allvarligt sjuk den dagen.

Jag har inte burit partyhatt sedan tonåren och aldrig NYKTER.

Du vet vad som krävs. BILDBEVIS!!! ;) :sneaky:

Stort grattis @Red_Chili !!

Just nu är jag uttråkad och funderar på om jag "måste" :cautious: köpa denna pga måste ha nån enkel väska som passar till alla strandklänningar i Jamaica:

MARJ-WY186-Rose%20Smoke-7112a609-.jpeg

Jo alltså får nog köpa den. Den har en crossover rem så är perfekt på semestern tänker jag. Kanske lite trist modell men färgen väger ju upp lite iaf. Har ändå typ stormönstrade och galna klänningar :p

Tittar på ett program om hoppning och fälttävlan på nya hästkanalen (Horse & country), surar lite över att jag tappade min sallad på golvet och snackar med folk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 943
Senast: pepp
·
Samhälle Hjärnan snurrade igång lite efter att ha läst i tråden om privat utredning, trots sent och huvudvärk. Dels tankar kring varför... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 422
Senast: Grazing
·
Svar
35
· Visningar
1 903
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 589
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka