Vad gör vi? Kids edition del 5

@julgrisen
Kunde inte citera eftersom förra tråden låstes, men ja, det var ett jättefint porträtt 😅
PXL_20250518_180458270.webp

Stora, sex år, har börjat ta bussen hem från fritids när jag jobbar hemma :eek::bow:
Lite lyx att inte behöva hämta, och igår var han hemma ensam för första gången när jag hämtade lillebror på förskolan.

(Hos oss har de fått ok att åka "sena bussen" hem även från fritids, fastän skolbuss normalt bara är till/från skola enligt schemat)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på! 100 101 102
Svar
2 024
· Visningar
107 774
Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 891
Senast: Seaside
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 101
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 099
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka