R
Raderad medlem 6459
Nä, inte slutdiskuterat alls. Vet du det säger så otroligt mycket om dig, om vem du är som person, när du kan sitta och kalla en flyktingflicka efterbliven. Och sen faktiskt försvara ditt språkbruk. Att det finns oempatiska människor vet vi nog alla men jag tror nog du tar alla priser. Hur i hela friden kan man se en reklam med ett flyktingbarn och sen sätta sig och skriva så vidriga haranger om idioter och efterblivna och utvecklingsstörda? Det övergår mitt förstånd.Traumatiserad, lågbegåvad, stannat i utvecklingen, förståndshandikappad, efterbliven,,,,,,, samma sak men olika benämningar av att nån stannat i utvecklingen av en eller annan orsak. Det finns många orsaker till att människor halkar efter i utvecklingen, förr kallade man dom för idiot eller värre men det var innan ordet "kränkt" var uppfunnen, visst är det tråkigt att människor har det som dom har det och vill du skänka hela lönen och pantsätta bohaget för att skänka bort pengarna så är det ditt fria val, mitt val är att göra motsatsen, jag satsar på mig själv och mitt liv numera.
Jag respekterar att det inte är ett regelbrott på Buke att uttrycka sig såhär men med tanke på hur du tidigare benämnt utländska barn (somaliska barn som kackerlackor och romska barn som gräshoppor, minns du det?) så står det ju bortom allt tvivel varför du inte sympatiserar med (utländska) barn som genomgår bland det värsta man någonsin kan föreställa sig.
Fy fan säger jag bara.