athena_arabians
Trådstartare
Jag är frusen. Borde jag ta en wisky?
Det är alltid läge för whisky
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är frusen. Borde jag ta en wisky?
Jag har en liten flaska Black Velvet i skåpet, en kanadensisk whisky. Det får nog bli lite sånt.Det är alltid läge för whiskydock aldrig whiskey, det smakar dåligt hembränt
![]()
Absolut!Jag är frusen. Borde jag ta en wisky?
Jag har en liten flaska Black Velvet i skåpet, en kanadensisk whisky. Det får nog bli lite sånt.
Melodifestivalen och rödvin, för att stå ut.
Börjar tröttna på att ha djurdet senaste halvåret har alla mina 3 lånehundar varit sjuka 1-2ggr var.
Hästarna var sin gång och nu fick en av dem ett återfall av sin bronkit så jag fick ta ut veterinären ikväll.
Katten har fått forl och dåliga njurvärden. Och ikväll märkte jag att han är geggig (och vill klia) i ena örat
Kan de inte få vara friska ett tag snart?
Då är nästa fråga.. hur sjutton kommer man på den blandningen?!Det låter misstänkt likt en bartömning på nation
![]()
Jag ska ligga jag.Jag hade tänkt ligga ikväll. Det kommer inte bli så. Inte okej!
Jag ska ligga jag.
Så svårt att hinna med under veckorna ju när sambon jobbar kväll
Nu borde väl dagens runda ed alla golv vara klara så det går fint att ta en kvällsdans med moppen hos mig.Vaknat med orimlig lust att skura golv![]()