Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skål! Torr Astrakan här
Skål @er andra också![]()
Jäkla supande i denna tråd hela tiden.
Jag dricker Fanta och tänker toppa det med en underbar Diklofenac![]()
Jag måste diska![]()
Vet du vilken av gluteerna det är?Ingen aning.
Det är glut ("arsel") muskeln på ena sidan som är överansträngd (eftersom det inte är plant på berget och tänker du inte på det så använder du ena sidan mer än den andra).
När den skiter sig skiter sig alla höftmusklerna i princip och det ligger och glappar (jag trillar ju några gånger också så det drar ju iväg flex musklerna).
Tyvärr var jag för sjuk hela hösten för att hålla igång träningen, nu har det varit svårt att få tillbaka det då fokus ha varit på att få hjärnan i ordning (kroppen kan jag pressa ett tag utan träning och nästa gång är enbart 3 veckor så kan förhoppningsvis hålla ihop det). Dansen verkar ha fått igång denJag vet inte om det snurras åt "fel" håll.
Jag trodde att det skulle vara bra att jag rörde på mig? Jag promenerar väldigt mycket också, över 10 000 steg utan problem ofta närmare 20 000 och då bor jag vid skrivbordet när jag är här.
Det är bra att någon påminner oss andra om att det finns alkoholfria alternativ![]()
Här har sambon fixat chokladpuddingDisken klar. Ska röra ihop chokladpudding och vispa lite grädde att ta senare till mellot![]()
Här har sambon fixat chokladpudding![]()
Disken klar. Ska röra ihop chokladpudding och vispa lite grädde att ta senare till mellot![]()
Fy fanHar en hemsk migrän som vägrar ge sig.
Blir snart tokig![]()
Vet du vilken av gluteerna det är?
Och vet du vilken muskel som slappar och låter den överansträngda göra jobbet? I så fall kanske det går att aktivera igång en sån som egentligen ska arbeta, så den överansträngda får ägna sig åt sitt eget så att säga![]()
Sprit, zubrowka, midori och fruktsoda smakar.... KANEL ! Det kunde jag aldrig tro, men husbandet är en fena på att blanda grogg.