Östermalm med,varannan är enkelriktad där.På Kungsholmen också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Östermalm med,varannan är enkelriktad där.På Kungsholmen också!
Mao är hela stan mer eller mindre enkelriktad !Östermalm med,varannan är enkelriktad där.
60 o 70 talet var toppen att köra på Östermalm.Östermalm med,varannan är enkelriktad där.
Ska man behöva vara en GOD MOR också?![]()
vårdcentralen var fullständigt ointresserad och läkaren hade inte koll på skillnaden mellan laktos och mjölkprotein
har ni kollat gluten kontra vete?
Känner mig som en blivande hemmafru. Sitter här och jämför dammsugare. Min gamla la av igår kväll så behöver en ny ganska omgående. Det är en större djungel än jag trodde med dammsugare. Tänkte först att jag bara skulle köpa någon billig variant men ju mer jag kollar desto mer börjar det luta åt en något dyrare variant. Den ska ändå hålla några år och klara lite av varje.
Nä! Har kommit typ en decimeter blötsnö, och den är i det närmaste omhändertagen, körs för fullt. Uppehåll och 1-2 plusgrader. Är djupt besviken.Har ni snöat in än @Linta? Ni låg ju rejält risigt till![]()
Lycka till på intervjun!Är osams med min rygg som inte vill att jag sitta ner, åtminstone inte längre än typ 2 min, inte stå för länge, inte ligga ner annat än i vissa ställningar (och sambon som inte är hemma haha) eller göra någonting överhuvudtaget. Har arbetsintervju i morgon, känns tajmat.
Nackdelen med att bo på landet är att det inte finns så många alternativ på vårdcentraler. Det finns en till i lilla stan men de har inte en enda läkare anställd.Japp. Annars kommer Barnavårdanämnen har jag hört.
Nix, inte kollat. Då skulle jag byta vårdcentral, så grinig är jag. Har han återkommande magont är det ju något som är fel.
Ja. Får köra på detMin bror släckte ner och matade inte på en vecka. Det försvann.
Som här då. Och vi har dessutom regn i luften iaf när jag åkte till jobbet.Nä! Har kommit typ en decimeter blötsnö, och den är i det närmaste omhändertagen, körs för fullt. Uppehåll och 1-2 plusgrader. Är djupt besviken.![]()