Vad händer vid Öresundsbron?

Tajger

Trådstartare
Har precis passerat bron på väg mot Malmö och på alla broar och parkeringsplatser står folk i ösregnet och bara tittar. Vissa med kameror. Vad väntar de på? Vad har jag missat?
 
Sv: Vad händer vid Öresundsbron?

Det kanske är svenskar som vill kolla in den danska tösen som slog svenskarnas Robin med den dåliga låten på fingrarna :D
 
Sv: Vad händer vid Öresundsbron?

Det stämmer in tidsmässigt enligt deras hemsida också, och jag inser att jag nog kommer få umgås med dom på Skeppsbron under eftermiddagen när jag cyklar till/från stallet. Känns som det kan vara bra att vara lite mer försiktig än normalt...
 
Sv: Vad händer vid Öresundsbron?

Tack, på Buke finns alltid svar :) Min man är förstummad...
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 953
Senast: Gabby_Ossi
·
Juridik & Ekonomi En tråd till om mina "grannar" då.. etablerade pundare och småtjuvar Väldigt många nätter kommer de körande med saker som cyklar...
Svar
6
· Visningar
1 260
Senast: MiniLi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 391
Senast: Madalitso
·
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 028
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp