Vad har ni för reflexer?????

Sv: Vad har ni för reflexer?????

Okej då är jag helt med på vad som menas, det kändes först som att det skulle vara så pass distraherande att man tappar stor fokus på vägen men så är det alltså inte.

Då är jag med..
 
Sv: Vad har ni för reflexer?????

Jag tycker om reflexer och är en sådan som hellre tar på det än låter bli. Både när det gäller hundarna och när jag rider. Egentligen går jag med hundarna på upplysta gångvägar, aldrig på bilvägar. Men jag tänker alltid att något kan ju hända. En gång gick mitt läderkoppel av när min hund slängde sig efter en fågel. :eek: Tänk om det händer när det är mörkt ute, och det råkar vara en hare han slänger sig efter. Fåglar flyger ju så då brukar han sluta jaga, men kommer det en hare skulle han nog springa jag vet inte hur långt. Så hellre för mycket reflexer än för lite helt enkelt. Billig livförsäkring som det så fint heter. Dessutom kan man skriva sitt telefonnummer på dom, ganska praktiskt. :)
 
Sv: Vad har ni för reflexer?????

kl
Mina vovvar har reflexvästar eller selar. Inskaffade en varsin blink lampa till dom igår. Men blev själv lite knasig av blinkandet, så ska försöka få tag på något som bara lyser starkt :laugh:
 
Sv: Vad har ni för reflexer?????

kl

Min hund har reflextäcke, reflexhalsband och reflexkoppel. Ibland har vi bara en av sakerna men jag försöker vara noga.
Jag har reflexväst på mig. Reflexer på sonens vagn + att han också ha reflexväst.

Tycker själv det är mycket obehagligt att möta folk utan reflexer så jag syns hellre för mkt än för lite.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 699
Senast: Therese1988
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 272
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 237
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 665
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp