Vad har ni svårt att hantera?

Jag kan ha otroligt svårt att hantera hastigt ändrade planer, när jag väl ställt in mig på något. Det byggs en frustration i min kropp som jag tycker är jättejobbig. Det hänger säkert ihop med mitt kontrollbehov. Jag är liksom typen som planerar även för spontanitet...

Jag har också svårt att hantera min egen osäkerhet i vissa situationer. Jag är överlag mer självsäker än jag någonsin varit, men ibland sköljs jag bara över av något som gör att jag kuvar mig och typ ber om ursäkt för min egen existens. Då jag bara vill sjunka genom jorden och inte vill ta någon plats. Det stör mig något otroligt, för det är egentligen inte alls den jag är längre.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 072
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: Takire
·
Relationer Jag har tänkt en hel del den senaste tiden. Tycker det är svårt att förklara och förstå riktigt. Varför det kommer just nu vet jag inte...
Svar
0
· Visningar
845
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 094
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp