Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag dricker öl! Och kollar på Futurama! Och lagar hästarnas täcken! Och surfar Buke!

Multitasking 2.0! Lite bättre än tidigare, och inte fan blir det mycket gjort. Jag har gjort en sovplats till katterna i garderoben, det är bra.

...

Jag är lite alkoholpåverkad tror jag minsann att jag är. Jorå, så är det.
 
Jag dricker öl! Och kollar på Futurama! Och lagar hästarnas täcken! Och surfar Buke!

Multitasking 2.0! Lite bättre än tidigare, och inte fan blir det mycket gjort. Jag har gjort en sovplats till katterna i garderoben, det är bra.

...

Jag är lite alkoholpåverkad tror jag minsann att jag är. Jorå, så är det.

Vill du ha en katt till i garderoben ( jag kan inte göra fråegetecken helt plötsligt, tror mitt tangentbord supit till ).....

Hilda Hulda Olga Ellie Gunvor Karlsson eller vad sjutton hon nu ska heta kör race här hemma så jag inte kan göra min yoga.....Det vart inte så jävla rofyllt att ligga och andas på golvet när katten med sylvassa klor sprang över mig....
 
Nää, just den här garderobplatsen är bara för en. Minstingen måste få vara lite ifred!
Vi har redan tre katter, det är mer än tillräckligt..
Det verkar ingå i katters beteenderepetoar att vara i vägen. Det är bara att lära sig koppla ihop vassa klor med avkoppling :D

Imorgon blir det kloklippning på Lillstrumpan! Det ska vänjas i tid, hatar vassa kattklor!

Jag är bortskämd med en lat, tjock, gammal och slö katt som mest sover men Lillstrumpan får allt fart på gammelgubben ibland! Han brukar numera springa 1-3 meter per dag :o
 
Vaknade precis. Började med att kolla på HMs hemsida för att se om en jacka jag vill ha hade kommit in i lager (en bukefalist tipsade mig om att hålla utkik på morgonen) och nu äntligen fanns den i lager igen :banana: Nu är den beställd, jag glad och nu funderar jag på att fira med ett glas varm choklad :p
 
Frukost nu. Har blivit förkyld :(
Sen vid tio ska jag ut till stallet där jag hade hästen tidigare. Stallägaren har skaffat en setts så vi ska tolka idag :laugh::bump:
 
Jag tycker inte att det är ett liv för ett hund att bara bli utsläppt på tomten, även när jag bodde i hus så fick hunden minst en promenad om dagen.

Jag tycker det är skönt att röra på sig även när det är kallt ute bara man klär sig vettigt så man slipper frysa. Men jag jobbar ju inte så jag får ingen annan motion än hundrastningarna på dagarna. För mig är hans sällskap ute rätt viktig, synd bara att han är så tjockskallig och inte vill jobba mer med huvudet och träna lydnad som jag vill. Han blir döv och äter inte godis då.....

Ikväll var vi ute 1 timme och hade turen att träffa på andra småhundar i rastgården på slutet av promenaden så nu kommer både matte och hund att sova gott i natt.

När jag hade hund (tog bort henne för knappt fyra år sen) hade jag 2000 kvm inhägnad tomt men var ändå ute minst fyra promenader om dagen. Självklart var hon även med i stallet och sprang bredvid när jag red.
Hon ville inte göra ifrån sig på tomten men knep det så gjorde hon det under protest ;)
 
Vill du ha en katt till i garderoben ( jag kan inte göra fråegetecken helt plötsligt, tror mitt tangentbord supit till ).....

Hilda Hulda Olga Ellie Gunvor Karlsson eller vad sjutton hon nu ska heta kör race här hemma så jag inte kan göra min yoga.....Det vart inte så jävla rofyllt att ligga och andas på golvet när katten med sylvassa klor sprang över mig....
Kattupunktur är nyttigt. Hon försöker nog bara hjälpa till med ditt välbefinnande :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 395
Senast: cili
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 699
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 379
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 388
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp