Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Nytt år, ny tråd! :bump:

Här var det väldigt lugnt igår, inga raketer och smällare. Jag däckade någon timme efter tolvslaget men särbon med kusin körde på ett tag till :D Kisse har varit överkurrig hela kvällen/natten (det är hysteriskt kul att se hur hon domderar runt kusinen, hon har bestämt att han är absolut lägst i rang :rofl:).
 
Vaknade med huvudvärk kl 05:45 men somnade vid 03 så inte så konstigt.
När sambon gått till jobbet somnade jag om så nu är jag pigg.
Så nu blir det frukost och kaffe och sen en promenad
 
Funderar på om jag kanske skulle äta lite lunch.

Jag ser inte fram mot att mocka Pinnens box när jag kommer hem. Det är hö, spån, torv, kiss och bajs i en stor röra. Annies såg väldigt fin ut, hon tyckte nog om att sova inne en natt :)
 
Senast ändrad:
Seg dag idag...
Drack vitt vin igår och drack för lite vatten.
Normalt sett dricker jag ett glas vin och ett glas vatten.
Har ingen baksmälla men är torr i munnen.
Får vätska på lite idag haha
 
Väntar på att sonen ska bli klar med tvspelet någon gång så vi kan gå till affären, sedan tror jag vi får ta och städa lite här hemma.
 
Seg dag...

Kollat på bilar 2 med barnen på morgonen. Öppnat minstas julklappar som hon somnade ifrån på firandet igår och allt var populärt.
Satte precis på The danish girl och hoppas den är bra.

Innan dess räknade jag ut att jag lägger strax över 7000 kr om året på Pepsi Max. Jag _måste_ bli av med mitt beroende. Vilka onödiga pengar..
 
Försöker ladda över lite bilder till dropbox när kabeln inte vill funka mellan mobil och dator, går segt... blir till att köpa ny mobil snart.
 
Varit och fixat stallet. Duschat. Slängt ihop en kladdkaka till efterrätt. Och insett att tonåringen kan ta dig på egen hand till stallet imorgon. Betyder att jag kanske inte behöver åka dit efter jobbet. O_o Har inte riktigt fattat att hon är klar med sitt mopedkort tror jag. :laugh:
 
den här veckan innebär en del planering.

Ska vara tjänstledig på tisdag för att operera andra ögat. Så den dagen ska jag passa på att köra lite skrot till tippen - som min gamla datorlåda och det kassa tangentbordet. Plus några döda småmaskiner.

Tänkte också titta in hos tapetseraren och försöka välja tyg till fina soffan som hon ska klä om åt mig.

Fredag och lördag ska det vara rejält kallt. Jag ska iväg på konferens med övernattning. Det innebär att jag måste elda upp accumulatortankarna till max och ställa ner värmen i huset så det räcker längre. Annars fryser väl allt sönder medan jag är borta. Får lov att elda rejält även på fredag morgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 043
Senast: exotic
·
Relationer Jag har skapat ett nytt nick då jag vill vara anonym... (OBS långt!) Hur som helst, för ett år sen ungefär träffade jag på en kille som...
2
Svar
25
· Visningar
4 318
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 794
Senast: Gry
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
8 884
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp