Vad i hela friden gör vi? Del XXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@RedHyuuga grejen med karensen är för att förhindra risken av blodsmittor, bland annat hiv, hepatit och syfilis. Olika grupper har olika hög risk för smitta. Knarkare och prostituerade tillsammans med män som ligger med män är grupper där de smittorna är vanligare.
 
Ätit isterband och stuvad blomkål. Hästarna får gå i förhagen vid stallet för att rensa bort allt gräs där över natten. Fy fan vad de äter! Lilla hagen brukar räcka 2-3 dagar, de länsade den på en dag :crazy:
Nu blir det ett bad med bittersalt för att försöka stilla klådan från solexemen.
 
Det gjorde ert också (fast minus paprika för min del då, magen vill ju inte ha det) :up: Vad gör du för rub? Jag funderar på att testa min kakaorub på biffarna idag.
Det blev en chilpotle-historia. Strök sen ett lager bbq-sås över rubben. Glazade mot slutet. Blev så där klubbigt sötstarkt som passar fläkkött :d

Nu funderar jag mest på hur jag ska få i mig bananen.....
 
Tittar på Harry Potter med ungarna som mest skuttar runt i soffa och vardagsrum. Stör mig på apotekets senaste reklam, otroligt ofräsch :wtf:
 
När det gäller reklam så gör H&M:s senaste reklam mig tämligen lycklig. Det är vad jag och T hade behövt på våra sex månader i frihet :p
Dessutom älskar jag CMores reklam med snabba klipp på livsavgörande händelser :love:
 
Jag blir så trött på mänskligheten, gick en hundpromenad längs med göta kanal,när jag kom till sluss nr3 såg jag att det stod ett gäng ungar där o kastade saker från kanalbron,så jag vände.
1 km senare hörda jag folk bakom mig o hundarna,en familj på 5,pappa pissfull,mamma mer än lullig och 3 barn ,alla på cykel.
Jag kopplade upp hundarna för att inte få dom påkörda,sen började skiten,omkörd,sen stannar dom 200m framför,jag går ifatt,dom kör om,stannar igen,så höll det på i ca 1km,innan pappan äntligen hade vett att vurpa omkull och bli sittande på kanalbanken,det fick ju även mamman att stanna,och det blev även en orsak till att öppna varsin öl till :banghead::wtf:
Det sved på min tunga av allt jag ville häva ur mig :devil: men jag kunde inte,dom 3 barnen stod 100m bort och dom 2 äldsta (ca 10-12 år) skämdes som hundar,medans den lille (kanske 6år) inte fattade något.
Varför ??
 
Favorit i repris från moster. Små nålstick som jag inte tar illa upp av längre, jag blir bara förbannad.

Men om vi säger så här, hennes sambo (på hennes begäran) kommer inte att få ställa upp sitt släp här som det varit tal om. Inte en suck i helvetet, jag har inte min gård för att den ska vara till nytta för släkten.
Yey.
Det finns ingen anledning att vara "snäll" bara-för-att
Bejaka din inre bitch.

/hälsar tanten
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
621
Senast: Piaff
·
Svar
952
· Visningar
50 943
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 388
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 389
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp