Vad i hela friden gör vi? Del XXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nya sexpartners är väl för minska risken att sprida ev könssjukdomar. När det gäller homosexuella män så googlade jag mig nyss fram till att det är för att förekomsten av HIV är så pass mycket högre i den populationen. Jag tror man resonerar på liknande vis gällande prostitution. Tidigare fick homosexuella män inte ge blod överhuvudtaget.
Jaha, kunde de inte skrivit det i klartext så en annan sluppit sitta som ett frågetecken. :p
 
Grillen är tänd!!!
Vad blir det hos er?
Fläskfilé med rub och glaze, majskolvar, marinerade champinjoner, paprika, grön sparris och en mozarellasallad väntar här:)

Ska göra foliebananer med mörk rom och choklad på efterglöden. Glass till det.

Men först lite rosé

Marinerad ryggbiff som jag kommer att ha på glaze på. Baconlindad sparris och fyllda champinjoner (favorit i repris mao :D), picklad rödlök (testa det någon gång, det är jättegott och enkelt :up:) samt potatissallad (och lite sallad åt mig, särbon äter inte kaninmat :p).

Vet inte om det blir någon efterrätt ännu, kanske lite glass.

Edit: Jag dricker fortfarande vitt vin och särbon har gjort sig en Piggelin :D
 
Oj, har det hänt något allvarligt? Du behöver inte berätta om du inte vill förstås.

Favorit i repris från moster. Små nålstick som jag inte tar illa upp av längre, jag blir bara förbannad.

Men om vi säger så här, hennes sambo (på hennes begäran) kommer inte att få ställa upp sitt släp här som det varit tal om. Inte en suck i helvetet, jag har inte min gård för att den ska vara till nytta för släkten.
 
Favorit i repris från moster. Små nålstick som jag inte tar illa upp av längre, jag blir bara förbannad.

Men om vi säger så här, hennes sambo (på hennes begäran) kommer inte att få ställa upp sitt släp här som det varit tal om. Inte en suck i helvetet, jag har inte min gård för att den ska vara till nytta för släkten.
Jaha, då tror jag att jag förstår. Inte kul när det blir så, det jag gissar utifrån din text är att det inte blir en ge och ta relation, utan mer enbart ta. Trist när andra ska dra nytta av folk, tror nog du gör rätt som säger ifrån.
 
Grillen är tänd!!!
Vad blir det hos er?
Fläskfilé med rub och glaze, majskolvar, marinerade champinjoner, paprika, grön sparris och en mozarellasallad väntar här:)

Ska göra foliebananer med mörk rom och choklad på efterglöden. Glass till det.

Men först lite rosé
Vänta!!!! Jag är där om en timme :d
 
Jaha, då tror jag att jag förstår. Inte kul när det blir så, det jag gissar utifrån din text är att det inte blir en ge och ta relation, utan mer enbart ta. Trist när andra ska dra nytta av folk, tror nog du gör rätt som säger ifrån.

Tja, om vi säger så här. Det har blivit ett jävla liv om jag glömt henne eller någon av kusinerna på deras födelsedag. Mig blev hon sur på när jag lugnt och sansat sa att jag faktiskt blev lite ledsen när ingen grattade när jag fyllde jämnt (40).

Dvs jag skiter fullständigt i deras födelsedagar numera.
 
Tja, om vi säger så här. Det har blivit ett jävla liv om jag glömt henne eller någon av kusinerna på deras födelsedag. Mig blev hon sur på när jag lugnt och sansat sa att jag faktiskt blev lite ledsen när ingen grattade när jag fyllde jämnt (40).

Dvs jag skiter fullständigt i deras födelsedagar numera.
....... O_o ...... alltså va fan, (inte dig nu men hon), får du inte ens bli lite ledsen att ingen grattade dig när du fyllde jämnt utan att hon blir sur.... wow.... jag finner inga ord.... O_o

Lider med dig och jag tror inte det är din förlust att skita i dom. :heart
 
Marinerad ryggbiff som jag kommer att ha på glaze på. Baconlindad sparris och fyllda champinjoner (favorit i repris mao :D), picklad rödlök (testa det någon gång, det är jättegott och enkelt :up:) samt potatissallad (och lite sallad åt mig, särbon äter inte kaninmat :p).

Vet inte om det blir någon efterrätt ännu, kanske lite glass.

Edit: Jag dricker fortfarande vitt vin och särbon har gjort sig en Piggelin :D
Ghaa....lät jättegott!!:d
 
@sthu - :rofl: alltid kul att glädja någon! :D

Den här dagen började bra, med ett grymt jam-pass!
Sen gick det utför.
Velade mellan promenad /köpa godis och lägga mig i soffan.
Valde att först köpa godis och sen gå på en liten (tänkte jag, blev typ 2 timmar idag med pga att den här stan inte är gjord för vilsna gångtrafikanter!) promenad.
Blev törstig efter två timmar, skulle ta upp vattenflaskan ur ryggsäcken, insåg att den var vidöppen och godispåsen hade ramlat ur!:arghh:
Bara den, tack och lov. Dock.

När jag väl kom hem lade jag mig för att vila benet.
Somnade (:meh:) vaknade, gick upp och insåg att det gör skitont i vänster ben!
Samma smärta som i det högra, som ju är det skadade benet. Om än lindrigare. :cool:
Det ska dock inte vara skadat, vad jag vet.
 
Senast ändrad:
De luktar rök i min lägenhet, igen, mina grannars ungar verkar ha som standard att direkt dom kommer ut i trappuppgången så är det mästerskap i vem som kan gnälla, gråta och skrika mest......

Visst fan är jag värd skräpmat?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
621
Senast: Piaff
·
Svar
952
· Visningar
50 979
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 389
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 396
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp