Vad i hela friden gör vi? Del XXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har gått en lång promenad i skogen med hunden, hästen och en kravlande @_husmusen_ i telefon och det var så välbehövligt! :bow:

Sen har jag flyttat alla hönsen tillfälligt för att påbörja nya hönsgården, vilket resulterade i att min lilla rar tupp kom lös och han trodde nog att hans sista stund var kommen :eek: så han sprang för livet över hela gården. Och jag med :D Jag skar dock upp armen på en plåt mitt i allt men fick tag i tuppen till slut :up:
Nu har jag duschat och ätit, ignorerat Happymeal :angel: och ska åka och hämta stolp och träffa en vän. :)
 
Stör mig lite på värmen. Mest p g a att jag är fast i lägenheten idag och är uttråkad till tusen. Vill ut och träna med hundarna men vädret är på tok för ovänligt för det:down:
 
Sitter på jobb och gör absolut ingenting. Agerar telefonvakt och väntar på att brukare och övrig personal ska komma hem från sin utflykt.
 
Sitter i en solstol och läser. Inser att "va fan....vi är ju helt enamma här ute på vichan....jag solar topples"

Det tar max 3 min efter jag slängt av mig bhn så vist fasiken kommer det en pajsar på cykel in på gårdsplanen och parkerar mitt framför altanen där jag sitter.
Här har inte råkat ramla in en cyklist på de 9 åren sambon ägt stället :mad:
 
Sitter i en solstol och läser. Inser att "va fan....vi är ju helt enamma här ute på vichan....jag solar topples"

Det tar max 3 min efter jag slängt av mig bhn så vist fasiken kommer det en pajsar på cykel in på gårdsplanen och parkerar mitt framför altanen där jag sitter.
Här har inte råkat ramla in en cyklist på de 9 åren sambon ägt stället :mad:
Hahaha visst är det konstigt när sånt händer
 
Laxen i ugnen och hunden har varit ute en liten sväng.
Hon får gå en längre promenad sen när det är svalare.
Min magkänsla gällande en person verkar stämma.
Synd :/
Hade hoppats att det inte var så, men bättre att veta än att råka ut för fler skitsaker
 
Tvättat klart. I vanliga fall hade jag gått och köpt glass och tittat på en serie, nu försöker jag mig på Yoga igen (efter tips från eminenta @zassoo).

Vad har ni andra för helgplaner? :D
 
Satt precis och läste på geblods hemsida och läser följande:

Haft ny sexpartner

Vänta 3 månader.

Haft samlag i utbyte mot pengar, droger eller annan ersättning
Vänta 12 månader.

Är man och har haft sexuellt umgänge med en annan man
Vänta 12 månader.

Hur påverkar ny sexpartner blodet?

Hur påverkar ett samlag där man t ex får betalt i pengar, blodet eller riktar sig den texten till prostituerade och inte t ex en engånghändelse? Att droger påverkar blodet det är det ingen tvekan om, men just pengar?

Varför är det bara män som haft sex som ska vänta 12 månader, vad gäller om en kvinna haft analsex eller en man haft det med en kvinna?
 
Satt precis och läste på geblods hemsida och läser följande:

Haft ny sexpartner

Vänta 3 månader.

Haft samlag i utbyte mot pengar, droger eller annan ersättning
Vänta 12 månader.

Är man och har haft sexuellt umgänge med en annan man
Vänta 12 månader.

Hur påverkar ny sexpartner blodet?

Hur påverkar ett samlag där man t ex får betalt i pengar, blodet eller riktar sig den texten till prostituerade och inte t ex en engånghändelse? Att droger påverkar blodet det är det ingen tvekan om, men just pengar?

Varför är det bara män som haft sex som ska vänta 12 månader, vad gäller om en kvinna haft analsex eller en man haft det med en kvinna?
Skulle gissa på att det handlar om sexuellt överförbara sjukdomar som också smittar genom blod? :)
 
Funderar på om jag ska försöka knåpa lite på min affärsplan.. eller om jag ska fortsätta lata mig och äta ihjäl mig på glass istället!
 
Har ingen lust alls att åka till HM i kväll men han har ju ansträngt sig så det känns nästan elakt att tacka nej.
Egentligen skulle jag väl helst vilja städa i ordning här hemma, lulla runt och dricka vin :idea: .... Fast jag har inget vin....
 
Satt precis och läste på geblods hemsida och läser följande:

Haft ny sexpartner

Vänta 3 månader.

Haft samlag i utbyte mot pengar, droger eller annan ersättning
Vänta 12 månader.

Är man och har haft sexuellt umgänge med en annan man
Vänta 12 månader.

Hur påverkar ny sexpartner blodet?

Hur påverkar ett samlag där man t ex får betalt i pengar, blodet eller riktar sig den texten till prostituerade och inte t ex en engånghändelse? Att droger påverkar blodet det är det ingen tvekan om, men just pengar?

Varför är det bara män som haft sex som ska vänta 12 månader, vad gäller om en kvinna haft analsex eller en man haft det med en kvinna?

Just nya sexpartners är väl för minska risken att sprida ev könssjukdomar. När det gäller homosexuella män så googlade jag mig nyss fram till att det är för att förekomsten av HIV är så pass mycket högre i den populationen. Jag tror man resonerar på liknande vis gällande prostitution. Tidigare fick homosexuella män inte ge blod överhuvudtaget.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
621
Senast: Piaff
·
Svar
952
· Visningar
50 957
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 389
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 393
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp